Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Med å ta det med ro og ikke stresse...... Vi bestemte etter bryllupet vårt (07.07.07) at vi ville ha nr. 2. Men vi fikk ikke mulighet til å sette i gang prøvingen for i oktober pga sykdom. Oktober mnd. gjorde vi ikke annet enn å fokusere på EL testing, kosing i bingen osv. Var mye inne på BIM og ble på en måte litt opphengt. Mensen kom som normalt. Jeg bestemte meg for i 2pp for å ikke være her inne, ikke ta EL-tester,ta det med ro, kose meg med god vin og kose i bingen når vi følte for det. Og VIPS, gravid....Tror det ligger noe i det og ikke stresse. Så slapp av jenter og ikke tenk så mye på ALT..... Lykke til. Håper dere alle får en super adventstid, sender maaasssssse babystøv til dere*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'****
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det er nok sånn det skal gjøres ja. Jeg ble kjempestressa i 1pp, tenkte på det hele tiden og var mye her inne. Etter at mensen kom har jeg knapt ofret det en tanke. Tenker litt som så at hvis det ikke klaffet på første forsøk, så gjør det ikke noe om vi må vente til 3pp heller...koser meg heller med hver dag uten ansvar for andre enn meg selv, det kommer fort nok dager der man ikke får tid til seg selv. Sitter her og nyter et deilig glass rødvin og kjenner at desember er en koselig tid Hvis jeg begynner å stresse igjen denne måneden er det BIM-stopp for en periode. (Men det er veldig kos å være her inne å lese om alle som blir gravide da:))
Elmoen Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Mener ikke å ødelegge innlegget ditt, men jeg kan jo fortelle hvordan jeg ble gravid: Hadde sex hver eneste dag fra mensen stoppet til 3 dager etter eggløsningen. Hahaha, må le av meg selv, for jeg hadde sex når jeg hadde feber og var kanonsyk! (haha, mannen min er lykkelig uvitende om dette) Men dette funket for meg Forrige gang jeg ble gravid hadde vi nesten ikke sex i det hele tatt, og vips - gravid. Hmmm, jeg tror på tilfeldigheter og flaks i hvertfall
lana<3 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Heia...første gang jeg ble gravid...trengte vi bare ett forsøk...en eneste gang i bingen og vips...så var jeg gravid...visste ikke hva eggløsning var engang(trodde i den tiden at vi blødde ut et egg hver mnd men at dette hadde no navn visste jeg ikke)og ikke at jeg hadde det der og da, men det var det hele og det var nok... Derfor ble jeg stresset etter 1 pp for jeg var sikker på at enda et forsøk var nok til ny spire...noe det ikke var... Denne mnd har vi temping,el-tester++++,også kjørt på i bingen annenhver siden siste blødningsdag i mensen og noen dager før el, hver dag...og dagen før el og dagene etterpå to ganger til dagen....i dag er det 3 dager siden jeg hadde eggløsning og tror vi skal ha pause dag idag...sliten jeg... Og klarer vi ikke bli gravide denne mnd så skal vi ha "pause" mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå