Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg vil ha - vil ha - vil ha, også plutselig vil ikke ha likevel. F.eks nettop. Vesla: "Jeg vil ha kiwi, jeg vil ha kiwi". Mamma: "Ja vel, skal eg skrelle en til deg da?" Vesla: "Ja, jeg vil ha kiwi" Mamma: "Javel, skal du spise den hvis mamma skreller den da?" Vesla: "Ja, jeg vil ha kiwi" Mamma skreller - nesten ferdig å skrelle... Vesla: "Vil ikke ha kiwi!" Arg!!! Jeg blir så irritert - dette er en stor gjenganger for tiden. Nå etterhvert til STOR irritasjon! Lettere oppgitt mamma til go jente på litt over 2 år - som jeg nå skal se om vilv ha litt kveldsmat.
L@boline Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Velkommen til den rasjonelle verdenen til toåringer :-) Det meste skjer etter innfallsmetoden, og det som gjelder det ene minutte gjelder ikke neste. Jeg orker ikke blir frustrert over at hun vil ha noe det ene sekundet og så ombestemmer seg det neste. Synes bare det er litt synd med all mat som går rett i søpla. Regner med at det blir bedre med tiden.
alvis Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jepp, sånn er det her i huset også "Jeg vil ha melk mamma, melk, melk!" "Varsågod vennen min" "NEEEEEEI vil ikke ha det, vil ha vann" Og så fortsetter dagen........hver dag, alle dager!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 He he Hva med denne , sønnen har vært hos bestre foreldre en helg og fått brus.. kommer hjem og vil ha brus. Jeg sier så klart , ( bruker ikke nei ordet bare sier ) du kan få saft, melk eller vann..... hva skjer. hyling og bæljing..... da svarer jeg ... nevel da er du ikke tørst - si ifra når du er det.... ( det virker etter en stund... ) ps pakk inn kivien eller bananen eller hva det nå er.. så får de det siden . og vil de ikke ha den som er åpnet . nei vel da har du ikke lyst på kivi, banan eller hva det nå er.... lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå