Gothic Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er redd for at jeg må dra å føde alene denne gangen siden vi ikke har noen til å passe 2åringen. Krysser fingre og tær for at ting skjer på dagtid da han er i barnehagen. Vi har en dagmamma også,men hun reiser til Thailand 20. des til 15.jan, jeg har termin 11. jan. Skulle noe skje i romjula har vi datteren til samboeren som sikkert kan stille opp, men hun bor ikke her i byen, så skulle det starte på natta må jeg dra alene. Kjipt!!
ticalinda Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Uff, det hørtes ikke morsomt ut. Jeg bor på Bislett i Oslo og stiller gjerne opp!!!
Gothic Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Bislett er bare noen minutter unna oss det:)
Januarbaby2014 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg fødte alene, gikk helt fint! =) Det eneste som jeg synes var litt dumt senere, var at jeg ikke hadde noen skikkelig samtale med jordmor der hun fortalte om hva som skjedde under fødselen.. er mye som jeg lurer på. Er ikke enkelt å huske alt selv etterpå! Det går sikkert an å spørre jordmor om å få en slik samtale etter fødsel!
MegOgAlleMine Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 første barnet fødte jeg alene. selve fødselen gikk helt fint. var etterpå at jeg følte meg ensom
Venter på bitteliten Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Høres ikke artig ut å måtte føde alene - har dere ingen venninner/ venner som kan passe 2-åringen da? Gode naboer? Folk er ofte mer behjelpelige enn man tror!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå