Gå til innhold

Noen som har født alene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd for at jeg må dra å føde alene denne gangen siden vi ikke har noen til å passe 2åringen. Krysser fingre og tær for at ting skjer på dagtid da han er i barnehagen. Vi har en dagmamma også,men hun reiser til Thailand 20. des til 15.jan, jeg har termin 11. jan. Skulle noe skje i romjula har vi datteren til samboeren som sikkert kan stille opp, men hun bor ikke her i byen, så skulle det starte på natta må jeg dra alene. Kjipt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes ikke morsomt ut. Jeg bor på Bislett i Oslo og stiller gjerne opp!!!

Skrevet

Bislett er bare noen minutter unna oss det:)

Skrevet

Jeg fødte alene, gikk helt fint! =) Det eneste som jeg synes var litt dumt senere, var at jeg ikke hadde noen skikkelig samtale med jordmor der hun fortalte om hva som skjedde under fødselen.. er mye som jeg lurer på. Er ikke enkelt å huske alt selv etterpå! ;) Det går sikkert an å spørre jordmor om å få en slik samtale etter fødsel! :)

Skrevet

første barnet fødte jeg alene. selve fødselen gikk helt fint. var etterpå at jeg følte meg ensom

Skrevet

Høres ikke artig ut å måtte føde alene - har dere ingen venninner/ venner som kan passe 2-åringen da? Gode naboer? Folk er ofte mer behjelpelige enn man tror!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...