Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 jenta vår kan snu seg midt på natta å sovne med ansiktet rett ned i puta...blir jo ikke akurat mye luft av det! men er det normalt? pleier å stå opp 2-3 ganger å sjekke henne....hva med dere?sover gullet stille på rygg/siden?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Vi må bruke en slik "sovepose" hvor man "knyter fast" barnet slik at det ligger på ryggen. Hvis vi ikke bruker den, snur hun seg enten på magen eller reiser seg opp i senga, og blir skikkelig rasende flere ganger iløpet av natta. Bruker vi denne posen sover hun godt igjennom natten..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 ..så hun våkner fodri hun snur seg?det gjør snuppa her plutselig ligger hunn på magen..men hvor får maan tak i en sånn pose?? kan hun sove på siden i den?
Mamman til M&E Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Gutten min startet ganske nylig med å snu seg rundt på magen om natten. Heldigvis så borer han ikke ansiktet i puten (har ikke pute heller :-)) men ligger ansiktet på siden. Må snu han noen ganger om natten. Slitsomt
mamman til ana Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Ja tulla også, men jeg bare lar henne ligge, snur henne selvfølgeligvis vist det ser ut som om hun ikke får luft..Men jeg vil anbefale dere å ikke bruke så mye pose, for en blir ganske så "avhengi" har jeg hørt. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå