Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Bare nyskjerrig, og kanskje jeg kan få noen gode ideer til venninner :-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Gode gode tøfle:) Ullsokker som er litt søte Frisørshampo
paula28 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Fine gummistøvler med snøring. Og bourgie-lampen fra Kartell!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Snille barn og fred på jord.. :-) og gavekort på masasje. badevekt gode tur-sko duker musikk... Haha, i prioritert rekkefølge...:-)
Jenny-penny Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 * GHOST STOL * Gavekort på hudpleie * Sengetøy fra Høie * Rosendahl julepynt (Karen Blixens jul) * den siste boken til Stieg Larsson * Serveringsfat til hytta og frokost tallerker *eggeglass:o) Driver klesbutikk selv så har akkurat kjøpt meg deilig morgenkåpe og pysj sett som jeg skal kose meg i julaften morgen!!!!
ape Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 -Bergans skibukse -Gavekort på BIG HORN, kinobilletter og barnevakt i samme pakke - øreringer i hvitt gull -mobil
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 SPA....lurer på om jeg skal legge frem ønsket til gubben. Kunne virkelig tenkt meg en hel helg aleine på spa på Selma Lagerløf i Sunne.
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Parfyme, vesker, smykker, hot drink krus (rosendahl), spisestuestoler, buzz og SPA!!
mamma >to gull Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Burberry parfyme Store perleøredobber lue/pannebånd bukse/genser litt romslig veske hansker gavekort på senter (dette er ting jeg ønsker meg fra sambo da, fra familie får vi "bare" sånn kjedelig servise vi sparer på. Er jo kjempe fint da, men kjedelig å få når vi vet det liksom..hehe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå