Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 har i dag følt mer "nedpress" i bekkenet, og føler jeg må bommelomme men får det ikke til. (beklager uttrykket). er dette modning? eller hva skjer?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Tja, kanskje det? Hvor langt på vei er du?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 er uke 36+5 i dag.har masse kynnere, og føler noen ganger jeg må holde "opp" magen. HI
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Har det ganske likt som deg, Jeg er i uke 36.. Og litt av slimproppen gikk i helga.. Håper ho holder seg inne i 14 dager til da jeg skal ha ks.. Kanskje det hjelper å slappe av litt??!!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 er like langt på vei som deg, har følt det du beskriver som trykk og man må holde magen oppe i ca 1 uke men har de siste dagene gått over i diare, så vet hvor ubehagelig det er. Men trykket skyldes at barnet har sunket ned i bekkenet. Det var det jordmor sa til meg. Lykke til:D
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg klarer ikke alltid tyde om jeg må bommelomme for tiden! I går hadde jeg veldig press men er kun i uke 33 da men han sparker også mot termene mine+masse kynnere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå