Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hvordan regnerdere alder? Sier dere at de er feks.3 mnd etter 12 uker. eller 3 mnd fra 1.sept-1.des. feks? Jeg har altid regnet uker, men alle andre i fam. og folk rundt regner fra dato til dato pr.mnd....
These Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 fra hun var 12 uker begynnte jeg å telle mnd i stedet. Da tellte jeg fra datoen hun ble født. elers blid det kluss...da vil hun være 52 uker en stund før hun er 1 år...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Regnet vel uker fra til 3 mnds alder, da begynte jeg med måneder. Og deler inn i halve måneder. Eller så sier jeg "han er 7 mnd om ca 1 uke" etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå