Gå til innhold

Da har også jeg født!


Tonjef

Anbefalte innlegg

Hei.

Lille Åsne kom til verden torsdag 29.11, en uke før termin!! Merket første rie kl 0135 og ringte føden kl 0300. De ønsket av vi ventet til det var fem min mellom hver (og hadde hatt det i noen timer), klokken 0500 var vi på sykehuset. Der fikk jeg et bad og litt akupuntur, og til slutt lystgass. Og så kom hun til verden kl 0730. Så det gikk super fort!!

 

Har slitt veldig mye med å få henne til å amme (ti ulike jordmødre med ti ulike råd på hotellet), men i dag har hun klart det tre ganger!!! Så nå er jeg kjempe glad!

 

Er ikke så mye søvn for tiden, men det er så verdt det.

 

Møtte forresten også en til fra treffene på Egon på sykehuset, men har nå glemt nicket ditt, så dersom du leser dette må du sende meg en melding eller svare her, sånn at jeg får høre hvordan det går med dere!

 

klem fra Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere, her er jeg som du møtte på sykehuset:).. Fikk helt tårer i øynene når jeg leste at hun har klart å ta puppen tre ganger idag. Godt å høre at det går fremover med dere.

 

Vi fikk endelig komme hjem på mandag, da verdiene til Lukas hadde gått ned etter lysbehandlingen men han er fortsatt veldig slapp og sover litt for mye. Så her må vi vekke han hver andre til tredje time for å få i han mat, men det går bra og det var godt å komme hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

 

Det er så koselig å lese at de man har møtt begynner å få babyene sine. Det høres ut som du har hatt en veldig fin fødsel, selv om det gikk veldig fort. Jeg gleder meg til å se henne:) Veldig fint navn dere hadde valgt også!

 

Jeg hadde termin på søndag, så nå venter jeg veldig på at noe skal skje. Hittil er alt rolig.

 

Klem fra Åsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye til dere begge:o)

Er ganske så lei nå, men har ennå en stund igjen:o(

Den ammingen er ikke helt enkel å få til.

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Så koselig!! Jeg gleder meg virkelig til å treffe alle småbabyene. Min lille gutt begynner å bli stor. Han var 2600 g og nå litt over 3000g. Jeg sliter også med amminga, fortsatt... Han får tillegg etter at jeg har ammet. Har du prøvd skjold?? Min tass vil ikke uten. Etter 5 døgn på hotellet fikk jeg tips om skjold, og da tok han med en gang. skriv meg en pm hvis du vil utveksle erfaringer..

 

Klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...