Gå til innhold

Skal det aldri bli min tur??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Ja nå begynner jeg virkelig å lure på om det ikke er meningen at jeg skal få oppleve å bli mamma:(((

Nå har vi prøvd i snart 3 år,mer eller mindre..har jo blitt gravid noen ganger,men mister bestandig!!

Dette tærer på forholdet og ikke minst livslyst....

Har ALDRI trodd eller ønsket å leve livet mitt uten barn!!!!

Har det så utrolig vondt og vanskelig nå og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Fyller 42 år i februar og tiden løper fra meg!!!

Jeg som bare ville gjøre alt "riktig"..vente til jeg fant en mann som ble en perfekt far til mine barn(veldig gammeldags) men møtte han desverre så sent i livet...Ville jo ikke ha barn med "hvem som helst"...

Og nå sitter jeg her da..dypt ulykkelig og barnløs:((

Måtte bare ha en utblåsing her hos dere jenter...mange av dere forstår jo hva jeg snakker om:)

Trist og deprimert klem fra en som var optimist da jeg meldte meg inn her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OPP MED HODET SNUPPA MI...... du får ikke lov å deppe... vi skal klare dette her.. den som gir seg har tapt hehe..

Jeg kjenner deg litt, og du har tæl og pågangsmot så dette skal vi klare.. en dag så triller vi sammen og minnes turen vår til århus og tivoli, disse gale mannfolka våre hehe...

Vet så godt hvordan du har det, og det vet du.. 11 år med negativ test, er nesten helt utrolig at jeg ikke har skutt meg selv i hodet..men det er et håp der ute, og jeg skal klare det!!! OG DET SKAL DU OGSÅ VENNEN....

STOR JULEKLEM TIL DERE BEGGE FRA OSS..

Skrevet

Kjære jentene mine...

Det sies at det skal ordne seg for snille jenter-

så da vil jeg tro at dere skal få ønskene deres oppfyllt.

Kanskje ikke på julaften,men gjerne innen kort tid.Tenker mye

på dere begge to,og den kronglete veien som dere måtte ut på for

å lete etter ønskebarnet.Mitt ønske er at deres lykke ligger rundt neste sving ! Jeg vet jo så alt for godt hvordan dere har det....

Mange klemmer fra

Skrevet

Hei mine gode venner:))

Tusen takk for trøstende og støttende ord i en vanskelig situasjon::))

Er såå glad jeg har dere!!!

I dag har jeg faktisk følt meg litt bedre..ikke grått enda i dag i alle fall, det er da noe:)

Masse varme klemmer fra deres venn

Skrevet

Hei igjen... så bra at du føler deg litt bedre, da går det fremover.. reis deg opp og se fremover, krysser alt jeg for at du lykkes en dag og blir den super stolte hønemor hihi.... klem og klem og klem

Skrevet

Mange klemmer til Optimisten våres :):):):)

Klem

Skifer

Skrevet

Kjære deg, ikke fortvil. (lett for meg å si, men ....)Stå på, vi er like gamle du og jeg. Ting tar lengre tid for oss "gamle"kjerringer. Husk bare at så lenge det er liv, er det håp. Klem. Ps: vi gir oss aldri.

Skrevet

ikke gi deg!!!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Hvordan går det optimist snuppa mi ?

Mange som har svart deg på LV og..

Savner deg jeg..

Klem

Skifer

• 4 uker senere...
Skrevet

ikke gi opp - stå på. Vi er også i samme situasjon, jeg ventet også på den rette og vi har prøvd i over 3 år.......men vi kan ikke gi opp, det blir vår tur en gang også ;-) helt klart. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...