Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 jeg er litt redd for kan være noe farlig? har også operert inn silikon og tenker det også kan vare arrvevet rundt silikonen. jeg fant denne kulen for syv mnd siden men ikke gjort noe med det. gjør ikke vondt. vet du hva det kan være eller har du noen erfaringer ? takk:)
petite fleur Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ha ha, herregud for ei overskrift!;-) Tok ei stund før jeg skjønte hva det var snakk om.....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 HAHAHAHA!! Sorry utbruddet, men altså, det står en lang kuk i brystet. Litt vanskelig å ta dette innlegget seriøst! Snakk med legen din, dette er noe vi her inne ikke kan vite for sikkert uansett!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Regner med at det er kul du mener..;-) Gå til legen, du, ikke noe å lure på. Bør sikkert sjekkes!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Det er vel mest sannsynlig ikke noe farlig - men er legesjekk er alltid greit i sånne tilfeller. Så får du slappet av etterpå. Amming er forresten veldig forebyggende mot brystkreft.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 hei! jeg har og lagt inn silikon.. å jeg har også et par små kuler,men de sitter rett ved protesa å kan dyttes litt inn på en måte..er sikkert protesa! å kreftkuler ol ersomregel fastgrodde å lar seg ikke dyttes rundt å de er ofte rue og ruglete. men dra på sjekk der du operert deg eller lege..tilbys nå røntgen for oss med innlegg!! lykke til da!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Pleier å ha den en annen plass jeg da men hvis brystet fungerer for deg så flott at du får det til...hehe. Men neste gang vil jeg anbefale en plass litt lengre ned.
frøsa Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Skulle svare deg seriøst,men hold på å flire meg ihel av overskrifta,så eg må drøye`an litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå