Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er nå offisielt erklært idiot. Sender deg pm Hilsen sug lut
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Nei, jeg sender deg ikke beskjed, for du har full boks (eller sperra meg, hehe). Ok -.blånissene mine er på video, faktisk, ser jeg nå - har ikke sett på dem siden størstemann var liten, og da hadde vi bare videospiller. Kan jo hende du fremdeles har videospiller - gi melding om du vil ha dem likevel! Hilsen sug lut
rødhette* Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har sendt henne en sms om å sjekke her...
rødhette* Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Bare hyggelig Vet hun har videospiller, hun har iallfall hatt det. Så du skal ikke se bort fra at hun fortsatt er interessert i å låne den Jeg har dog tilbydd meg å høre med butikkene her, om noen har på dvd.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Kom helt ned på posten i stad da det slo meg at den boksen var da jamen tung, gitt, dvd-bokser er da sjelden så tunge... grmf, en fordel å koble inn hjernen før man forlover seg, ja. Håper hun har video, da, om hun ser dette innen et kvarters tid kan jeg fortsatt sende ungen på posthuset!
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Jaaa! Jeg har video! Av og til uten lyd, men hvis gubben holder inn scart'en så blir det lyd på blånissene også TUSEN TAKK!!! Det holder i hvert fall den elendige superjula unna fram til jeg får tak i dvd på anna vis.... snillesnillesnille suglut ps: litt rart forresten, at du ikke fikk sendt post... det er god plass i boksen, og jeg har ikke sperra deg
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Supert, da iler jeg ut! Må jo redde jula for unga, hehe!
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Flott! Det ble bare enda mer tydelig ikveld at vi ønsker et alternativ til Barnas Superjul... eldsta var mer opptatt av å skrelle agurken og lage figurer av skallet enn å se barne-tv. Joho.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Agurkfigurenes tid er forhåpentligvis over, nå ligger alt i Posten Norges trygge hender så om den ikke er der i overmorra (vil jeg tro) så får du banke din lokale postmann og gi meg beskjed...
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 ja det kan jo bli spennende... jeg og nabokjerringa har nemlig tatt det nye landpostbudet i blank løgn nå nettopp... på postkontoret hadde han sagt at han hadde prøvd å levere pakken hennes, mens både jeg og hun sto i vinduet og så at vattnissen stoppa i veikanten og kjørte igjen uten å gå ut av bilen en gang!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå