Gå til innhold

Ka-ping!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jeg er nå offisielt erklært idiot. Sender deg pm

Hilsen sug lut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg sender deg ikke beskjed, for du har full boks (eller sperra meg, hehe).

Ok -.blånissene mine er på video, faktisk, ser jeg nå - har ikke sett på dem siden størstemann var liten, og da hadde vi bare videospiller. Kan jo hende du fremdeles har videospiller - gi melding om du vil ha dem likevel!

Hilsen sug lut

Skrevet

Jeg har sendt henne en sms om å sjekke her...

Skrevet

Tusen hjerteligst! :)

Skrevet

Bare hyggelig :)

Vet hun har videospiller, hun har iallfall hatt det. Så du skal ikke se bort fra at hun fortsatt er interessert i å låne den :) Jeg har dog tilbydd meg å høre med butikkene her, om noen har på dvd.

Skrevet

Kom helt ned på posten i stad da det slo meg at den boksen var da jamen tung, gitt, dvd-bokser er da sjelden så tunge... grmf, en fordel å koble inn hjernen før man forlover seg, ja. Håper hun har video, da, om hun ser dette innen et kvarters tid kan jeg fortsatt sende ungen på posthuset!

Skrevet

Jaaa! Jeg har video! Av og til uten lyd, men hvis gubben holder inn scart'en så blir det lyd på blånissene også :) TUSEN TAKK!!! Det holder i hvert fall den elendige superjula unna fram til jeg får tak i dvd på anna vis.... snillesnillesnille suglut :)

ps: litt rart forresten, at du ikke fikk sendt post... det er god plass i boksen, og jeg har ikke sperra deg :(

Skrevet

Supert, da iler jeg ut! Må jo redde jula for unga, hehe!

Skrevet

Flott! Det ble bare enda mer tydelig ikveld at vi ønsker et alternativ til Barnas Superjul... eldsta var mer opptatt av å skrelle agurken og lage figurer av skallet enn å se barne-tv. Joho.

Skrevet

Agurkfigurenes tid er forhåpentligvis over, nå ligger alt i Posten Norges trygge hender :D så om den ikke er der i overmorra (vil jeg tro) så får du banke din lokale postmann og gi meg beskjed...

Skrevet

ja det kan jo bli spennende... jeg og nabokjerringa har nemlig tatt det nye landpostbudet i blank løgn nå nettopp... på postkontoret hadde han sagt at han hadde prøvd å levere pakken hennes, mens både jeg og hun sto i vinduet og så at vattnissen stoppa i veikanten og kjørte igjen uten å gå ut av bilen en gang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...