Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 I dag har de ringt 3 ganger og det er etter at vi har sagt opp medlemsskapet for noen uker siden. Meldte inn gutten når han ble født og det er greit nok. Men etter en stund ringte de i hytt og pine og lurte på om vi skulle bli medlem? Irriterte meg over måten de opererer på en stund så vi bestemte å melde ut gutten.. Men gir de seg? Argh!!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 JA! Er dødslei av hele goboken!! Plutselig var bare jeg og sambo innmeldt,likevel ringte de med tilbud om medlemskap flere ganger etter vi begge hadde sagt opp... grrr
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Vi var aldri medlemmer, men de ringer HELE tida... sist skrek jeg i røret: Nå må dere bare skjønne at jeg ikke er interessert!!! Men de ringer nok snart igjen...
juddellihuddelli Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Jeg og ble nedringt, og de bruker noen sleipe metoder. Etter mye om og men klarte de å melde meg inn uten at jeg egentlig hadde sagt ja, hadde bestemt meg for å sende tingene tilbake og melde meg ut, men jeg er veldig fornøgd med produktene faktisk. Hun lille liker svært godt bøkene de leverer. Bare synd at de lager så dårlig rykte på seg.
Elisabeth&Kevin Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 var også med i go boken men har meldt oss ut, synes det ble alt for dyrt å va ikkje begeistra for bøkern heller. non e jo bra. men dæm ringe daglig, å det gjør mæ lynings.
Willy Wonka Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg meldte gutten inn før han ble født og mottok noe "dritt" av billig materiale jeg betalte dyrt for. Bestemte meg da for å melde han ut, noe de bekreftet....men tror dere ikke vi fortsetter å motta pakker fra dem? Sender de bare i retur...og har purret på dem. Reagerte på at det var dyrt, og at tingene de sendte var laget av kjipt materiale i forhold til pris...da får jeg bedre ting til bedre pris eller gjerne dyrere og bedre materiale i butikk.
~Maja Mor~ Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har også opplevd dette. De ringer og skal ha oss inn i klubben, men så sier jeg til dem at jeg har jo akkurat meldt oss ut. MEN tror dere ikke at de fremdeles prøver seg på å melde oss inn da??? Duster! Jeg syntes også at pakkene ofte inneholder såpass mye "dritt" at jeg meldte oss ut pga det. Det er ikke alderstilpasset som de skryter av og det er alt for dyrt!
*tingeling* Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Æsj ja, eg sa at eg ikkje va interesert, men dei ringte fleiere gonger, dei gir seg fader meg aldri!!! Nå får eg medlemsblad i posten, på det står det at eg er "prøve medlem" eg har da aldri takka ja til det eg!! Får sikkert blad i posten hver mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå