Gå til innhold

sony ericsson eller nokia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på k810i, men er det noen som vet om det finnes noe tilsvarende i nokia? Noen som har en likandes telefon med godt kamera de vil fortelle litt om?

Skal få ny mobil av sambo til jul...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss valget ditt er mellom nokia tlf eller SE, ville jeg valgt SE. Nå har jeg akkurat bestilt meg ny tlf selv, jeg bestilte samsung u700

Skrevet

låner min sambo sin tlf SE w910i og den er bra men kameraet kunne vært en del bedre ja! Ønsker meg K850i jeg til jul men så har jeg nettopp fått ny tlf av pappa - en nokia 6500 men batteriet suger på den telefonen :s

Skrevet

jeg har en samsung d900, og jeg skal ikke ha samsung mer. Grei telefon alså, men jeg klarte aldi å venne meg til den + at det var elendig batterikapasitet. Tror kanskje jeg velger SE, de holder lengre enn nokia telefonene. Men så vet jeg ikke helt hvilken jeg skal velge...

Skrevet

jah, ønsker meg seff k850i, men den er aaaaltfor dyr!

Skrevet

jeg har den.. veldig fornøyd (k850i).,, godt kamera... 3,2mp :D liker den godt :D

Skrevet

Jeg har samsung d500 (klar for utskifting nå da) men har vært superfornøyd!

Ønsker meg samsung u700 til jul

Skrevet

k850i har vel 5mp??

k810i har 3,2mp...

Skrevet

sverget alltid til nokia før, men etter at jeg fikk min sony ericsson s500i, kunne jeg aldri tenkt meg noen annen tlf....

Skrevet

nokia n 73 har 3,2 megapixler. Sies at det er kanonbra kamera på den. Jeg venter den i posten om 6 dager. Gleder meg!!!!!!

:o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...