Mamma til gutt 08.07.2008 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er gravid med mitt første barn. Det er kjempespennende og veldig ønsket. Men for jeg er så sliten!!! Er bare i 9. uke, men har mildt sagt følt meg elendig i en måned nå. Minst. Merket med en gang jeg ble gravid, har slitt med voldsom hodepine, vondt i magen, og nå de siste tre ukene kvalme... Føler jeg må spise konstant for å holde kvalmen under kontroll. Nå har det seg sånn at jeg ikke klarer å spise noe som helst, alt lukter ekkelt eller ser ekkelt ut.. Trøtt er jeg og... På toppen av det hele har jeg en krevende jobb som lærer på en ungdomsskole... huff og huff.. Vet jeg er heldig og alt, men er så sliten at jeg ikke helt klarer å se det positive i dette en gang nå.. På toppen av det hele har jeg fått influensa og feber.. Æsj!
Niem og Patrick Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Heihei. Jeg var også veeldig sliten de første ukene, i 1trimester. Hadde en krevende reisejobb, jobbet 12 timers dag, og var helt kaputt når jeg var ferdig for kvelden..! Og ikke minst når jeg kom hjem etter 14 dagers jobb.. Men kan trøste deg med at det antagigvis går over snart. Jeg fikk mye energi tilbake i 2 og begynnelsen av 3 trimester. Nå har jeg 18 dager til termin, og er meget sliten igjen.. Men kanskje pga en stor mage som alltid følger etter meg, og at jeg sliter med søvnen Men snart er alt over, og jeg får kroppen min tilbake igjen.. Masse lykke til videre i svangerskapet ditt, du har masse og glede deg til!!=)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Gjett om!! Vi er omtrent like langt og nå begynner det å bli skikkelig ille. Og som du ser av denne tråden på forumet for 1. tri så er du ikke alene :-) Lykke til, det går nok over for oss alle! http://www.barnimagen.com/forum/thread/136207293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå