Gå til innhold

Når dere pusser tennene til de små....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den første tannen tittet fram her igår, og da skal vi begynne å pusse etter hva jeg har skjønt. Hvordan gjør dere det? Tannkrem på børsten, så puss, også hva? Skal de ikke skylle munnen på en måte:P?

Skjønner jo at det ikke går å få de til å gjøre det selv ennå, men det må jo være utrolig ekkelt å gå med tannkrem i munnen... Eller pusser dere uten fram til de blir større?? hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!!!

Foresten fin dato du har fått barn, 07.07.07(dersom eg forstod navne ditt rett) eg fikk en jente den datoen ;)

Skrevet

Vi har på en bitteliten tannkrem flekk, også pusser i tannen, og gommene til vesla (pusser gommene fordi hun synes det er godt, og fordi hun da blir vant til att tannbørsten skal på flere steder enn fortennene. Hun elsker tannkrem-smaken og smatter, etter at vi er ferdig, får hun holde tannbørsten selv. (kan være lurt å inntrodusere tannbørste som en leke. Finn den fram, og la barent bruke den som en leke. Da putter de den som regel i munnen og får føle hvordan den kjenens ut, og de blir også vant til den.)

Skrevet

Takk for svar, nå skjønte jeg litt mer..:-)

*tingeling*

fikk jente den datoen ja... så moro med flere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...