Potetstappe Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Den første tannen tittet fram her igår, og da skal vi begynne å pusse etter hva jeg har skjønt. Hvordan gjør dere det? Tannkrem på børsten, så puss, også hva? Skal de ikke skylle munnen på en måte:P? Skjønner jo at det ikke går å få de til å gjøre det selv ennå, men det må jo være utrolig ekkelt å gå med tannkrem i munnen... Eller pusser dere uten fram til de blir større?? hehe...
*tingeling* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Dytter!!! Foresten fin dato du har fått barn, 07.07.07(dersom eg forstod navne ditt rett) eg fikk en jente den datoen
jippii Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Vi har på en bitteliten tannkrem flekk, også pusser i tannen, og gommene til vesla (pusser gommene fordi hun synes det er godt, og fordi hun da blir vant til att tannbørsten skal på flere steder enn fortennene. Hun elsker tannkrem-smaken og smatter, etter at vi er ferdig, får hun holde tannbørsten selv. (kan være lurt å inntrodusere tannbørste som en leke. Finn den fram, og la barent bruke den som en leke. Da putter de den som regel i munnen og får føle hvordan den kjenens ut, og de blir også vant til den.)
Potetstappe Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar, nå skjønte jeg litt mer..:-) *tingeling* fikk jente den datoen ja... så moro med flere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå