Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Blir sprø av å fly på do hvert 10.min. Vondt gjør det og! Noe jeg kan ta som hjelper?? Er det farlig for bebisen forresten?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har også hatt dette i noen dager, ikke godt! Gikk til legen i går, fordi jeg blir kvalm av å spise også, ergo litt lite inntak for tiden. Legen sa at dette ikke var farlig, måtte passe på å drikke mye, spise tørr kjeks/loff, i dag er det full stopp her hos meg, er visst ikke noe annet spesielt som hjelper dessverre. Han sa iallefall at dette ikke var skadelig for andre enn meg som ble sliten og dehydrert av det. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar, ble beroliget av det med tanke på bebisen ihvertfall. Får ta meg noen kjeks å se om det hjelper:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Fortsetter det over flere dager bør du jo ta deg en tur til legen i tilfelle det skulle være ett symptom på noe annet, men helt sikkert noe forbipasserende:-) God kveld!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Det er mye omgangssyke som går nå. Blåbærsaft, farris med eplemost og tørr kjeks eller loff kan anbefales...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Litt meg så hjelp det og drikke slik sportsdrink...får kjøpt slike flakser i butikken..gule,blå,røde osv.Det better sammens syren i magen og samme i endetarmen.Fikk det rådet av legen min og det funket på meg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 kanel skal oxo hjelpe mot løs mage...
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Hei, Jeg kommer fra jordmor nå, og tok opp samme problem med henne. Jeg er ganske plaget med løs mage og mageknip. Hennes råd var: Ikke drikke melk, caffelatte og kakao. Ellers prøve å ha en så sundt og normalt kosthold som man klarer, og drikke biola og spise kiwi. Skal begynne med dette i dag, for jeg orker ikke gå rundt å ha SÅ mye vondt i magen resten av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå