Gå til innhold

Sparker lite


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye sparker det hos dere nå? Jeg syntes det nesten ikke sparkes i det hele tatt nå.. Bare kjenner at hun snur og vrir seg litt, men kan være et lite dytt, så kan det gå flere timer til neste.. Er litt bekymret, men det er vel slik at de sover mye nå siste tiden? Har termin om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lite spark hos meg og... men hun vrir seg og styrer på innimellom... dårlig plass nå som jeg bare har 2 uker igjen. Er du veldig bekymret så kontakter du føden. Men det er ikke unormalt at det er roligere i denne perioden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo ikke så god plass der inne lenger... Kommer også litt an på hvordan barnet ligger. Forrige gang trodde jeg at jenta mi skulle brekke ribbeina mine, sparkene var så vonde... Jenta vår var veldig aktiv i magen, og fortsatte på samme måte etter at hun ble født. Denne ungen er mye roligere i magen, og jordmor sa at da blir det nok en liten med roligere temperament enn storesøster. Tror ikke du skal bekymre deg... men selvfølgelig ring føden om du er usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt akkurat det samme den siste uken. Før synes jeg det har vært mye liv, snuing, sparking og boksing... men den siste uken har det vært mye roligere, og mye mindre respons på våre "dytt"... rører seg fortsatt da, men mest vridning, snuing og mye sjeldnere enn før. Bekymrer meg også litt, men trøster meg med at det er normalt når det blir trangere om plassen og mindre armslag... også hjelper det jo å lese at dere er flere som opplever det samme. Er uke 37+5 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...