mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Det kommer til å bli en 20 mnd mellom de to minste mine og trenger da søskenvogn. Er det noen der ute som har god erfaring med en søskenvogn og kan anbefale den.Hvor mye må en betale for en slik?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hei! Her blir det 17-18 mnd mellom barna, og vi har kjøpt titanium baby søskenvogn. Har ikke fått brukt den enda, men synes den virker kjempe bra! Det er en billig vogn, ikke mer enn 2500,- for den (mykbag kommer i tillegg). Synes det var litt råflott å skulle kjøpe en dyr vogn som kanskje ikke blir brukt så lenge, snuppa blir jo 2 år til sommeren, og da regner jeg med at interessen for å sitte i vogn så lenge begynner å forsvinne.. Men får jo søskenvogner som koster opp til 10.000,- og de er sikkert bedre enn den vi har kjøpt, men jeg mener nå man bør tenke litt over hva man har bruk for, i alle fall ble det riktig for oss! :-) Lykke til med valget! :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svaret. Selvfølgelig må en tenke på hva en trenger og det er ikke alltid at en trenger å ha det dyreste.
Brummeline3barnsmor Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg skal ha carena sin søsken/tvilling vogn som kommer for salg i januar....koster ca 4000 kr
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 fant en søskenvogn på babykos.no til 1990; gå inn på LAGERSALG helt nederst på den siden, der kan du se billig søskenvogn. Jeg har allerede kjøpt den og skal ikke ha baby før i juni, kanskje litt tidlig, men er ikke sikkert man kommer over et sånt kupp igjen:)
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Carena har en enkel verson av søskenvognen, ei såkalt søsken trille. denne skal nok vi ha. koster 1890kr og bag kommer i tillegg på 300kr
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 Takk for fine svar,er det flere som har noe å dele. Synes det er kjekt å se på vogner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå