Gå til innhold

Din favoritt jule-cd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips da jeg skal utvide cd-samlingen min. Det nye til Maria Arradondo høres bra ut på reklamen, men er den det?

 

Trenger tips til voksenmusikk og barnemusikk.

 

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt jule cd heter Så venter vi på julen. Det er en dobbel cd med både norske og engelske julesanger. Den er utgitt av Tv Norge tror jeg.

Skrevet

P4s julefavoritter.

 

urolig mye bra!!!

en plate for barn og voksne:-)

 

anbefales på det varmeste!

Skrevet

Nidarosdomens guttekor m Arve Tellefsen! Og Jul i skomakergata :-)

Skrevet

Jule cden til Oslo gospel choir.. Ja, de har sikkert flere altså, men jeg elsker min!!! :-)

 

Og faktisk jule cd med dolly parton og kenny rogers.. Hører ikke på slik musikk til vanlig men akkurat til jul, må liksom denne cd til!!! :-)

Skrevet

Josh Groban, andrea borcelli, sølvguttene.. koooooselig

Skrevet

Den nydeligste av alle er etter min mening "Stille natt" med SKRUK. Fantastisk julestemning pakka inn i et cd-cover. Hører masse på julemusikk før jul, men når "Stille natt" lyder fra høyttaleren på julaften etter kirka, DA er det jul. Ikke snakk om at den skal spilles før det ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...