blond Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Trenger tips da jeg skal utvide cd-samlingen min. Det nye til Maria Arradondo høres bra ut på reklamen, men er den det? Trenger tips til voksenmusikk og barnemusikk. På forhånd takk!
maika<3 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Min favoritt jule cd heter Så venter vi på julen. Det er en dobbel cd med både norske og engelske julesanger. Den er utgitt av Tv Norge tror jeg.
PAVEEL Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 P4s julefavoritter. urolig mye bra!!! en plate for barn og voksne:-) anbefales på det varmeste!
paula28 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Nidarosdomens guttekor m Arve Tellefsen! Og Jul i skomakergata :-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Jule cden til Oslo gospel choir.. Ja, de har sikkert flere altså, men jeg elsker min!!! :-) Og faktisk jule cd med dolly parton og kenny rogers.. Hører ikke på slik musikk til vanlig men akkurat til jul, må liksom denne cd til!!! :-)
Jenny-penny Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Josh Groban, andrea borcelli, sølvguttene.. koooooselig
piano♫ Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Den nydeligste av alle er etter min mening "Stille natt" med SKRUK. Fantastisk julestemning pakka inn i et cd-cover. Hører masse på julemusikk før jul, men når "Stille natt" lyder fra høyttaleren på julaften etter kirka, DA er det jul. Ikke snakk om at den skal spilles før det ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå