jojipoppa Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 det at man sier at noen har lagt seg ut? Betyr det at man har lagt på seg litt, eller blitt feit? Har en diskusjon med sambo om dette.
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tenker lagt på seg litt...
har fått lita pia Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 spørs vel hvordan man sier det og i hvilken sammenheng? f.eks visst jeg sier: ojojoj hun hadde da virkelig lagt seg ut..er det vel tilnærmet feit..hehe men sier jeg hun har jo lagt seg litt ut? så er det bare at det vises liksom:) du ble sikkert ikke noe klokere av dette svaret, men vet ikke helt jeg..
jojipoppa Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Hmmm..vet ikke jeg... Sambo sa at Linni Meister har lagt seg ut etter robinson og jeg tenker at å legge seg ut betyr at man har blitt feit og brei, så når han sier at hun har lagt seg ut føler jeg meg som en lastebil...Jeg er ikke hårsår...neeeeida;)
BettyBoob Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 kan bety begge deler - en pen måte å si at folk er blitt feite på. eller bare lagt på seg noen kilo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå