ellemmelle og bitteliten Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er trøtt og sliten etter mye jobbing. Jeg har sett kjæresten fint lite siden han har jobbet enda mer enn meg og kommer til å jobbe mye en stund til fremover. En kort stund sammen endte med krangling i går kveld hvor all min frustrasjon,irritasjon,skuffelse...u name it... kom ut som en lang regle med dritt. Jeg mente han kunne være mer hjemme, at livet var mer enn jobb, reise og spontane opplevelser (misforstå meg rett, jeg vil dette jeg og, men ikke baare) og da var svaret jeg til slutt fikk "mener du vi bare skal være hjemme, ligge på sofaen og lage barn da eller?? for det kommer ikke til å skje, kanskje ikke før om 3 år!" og da gikk jeg, orka jeg ikke snakke med han mer. Han kom etterhvert etter og vi ordnet opp og alt er tilsynelatende fint i dag, men sitter fortsatt med følelsen av at ting ikke er helt avsluttet og at vi må snakke mer rundt dette..for hver gang vi krangler legger han på et ekstra halvår.. Tidligere i uka var tonen vesentlig mer positiv, da hadde jeg ikke snakket om dette på lang lang tid, ikke hintet engang..... vi snakker om uker, ikke dager..blæh..og på toppen er det mensentid.... yeyy.... tror jeg bare skal legge meg,sove rundt og våkne opp med ny giv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå