Gå til innhold

Noen som skal teste til fredagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne perioden blir det spennende å teste. Ikm til fredagen og har tenkt å ikke teste før det.(hvis jeg greier å la være å teste i morgen da....) Forrige pp prøvde jeg fortvilt å finne noen tegn sånn at jeg kunne tro jeg var gravid( første pp jo...tror man blir sånn...)men kunne ikke med hånden på hjertet si at jeg kjente noe. Gikk bare og ventet på mens for å kunne begynne på ny pp. Denne pp ER det noe rart m kroppen min og det gir seg ikke- så endelig blir det spennede. Ja jeg er jo fortsatt nybegynner og der hvor jeg ønsker spenning rundt ikm, har ikke kommet så langt at ikm betyr vond klump i magen,( har så vondt av dere slitere som ønsker så veldig men som møter pp etter pp uten resultat,kjenner jeg ønsker på deres vegne også)Nå ser jeg på sidene at det er merkelig mange som kjenner seg rare for tiden-nye prøvere som gamle-blir en spennende mnd her inne på bg ;-) Er det flere som føler seg rare og skal teste til fredagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg!!!!!!!!!!!!!:-D

Er så spent jeg!!!

2 pp på meg også.

Sist måned hadde jeg alle symptomer man kan få tror jeg, hehe...men nå er det anderledes. Litt brenn-følelse i puppene (vanskelig å forklare) og trøtt, dårlig tolmodighet..og jaggu begynner jeg å kjenne det i korsryggen også!!! Hvis jeg ikke er gravid nå, så er det noe merkelig her..hmm...Skuffa blir jeg uansett, hvis det skulle være negativt.

Dette er meg fra Babyverden:

I dag er det 4. desember, og du er på dag 25 av syklusen. Det er 10 dager siden eggløsningen, 24. november, og 3 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Spennendeeeeeee!!!!!

Skrevet

Hei jenter.

Har selv ikm til lørdag, men har følt meg uggen de siste dagene.

kommer til å sprekke med en test imorgen.

De symptomene jeg har er: veldig murring i magen, ømme pupper, og en del utflod(det har jeg oftest bare rundt el).

Så jeg håper at spiren sitter-er det psykisk så har det gått i hodet på meg, for kjenner virkelig at kroppen er anndeledes denne gangen..

Så da får vi se om testen imorgen er positiv, selv om det er 3 dager for tidlig.

Lykke til med testinga:)

Skrevet

hei hei damer=)

har ikm på fredagen no,håpe den itj kjæm hihi...

har vondt i puppan,e utålmodi å sur hehe....gubben si at han tru æ e gravid for æ e så grinat,så håpe på en pos test=)

men e litt usikker på når æ ska ta en test.,ska æ ta i mårra el fredagen=)?

hmmmm,hehe...

vanskeli situasjon d her ja,har så løst te å test no men må klar å hold mæ=)

håpe på pos te dokker damer,fine symptoma dokker har=)

Skrevet

Hei jenter!! Tror jeg har IKM i helgen...syklusen min har vært helt skrull etter at jeg sluttet på pillen. Men skal på julebord til helgen, så jeg skal teste lørdag for å være sikker på at jeg kan ta et glass vin eller to. Føler med deg solstrålen som har ventet så lenge. Det tar på synes jeg, og jeg som bare er i 4. pp..... Stor respekt at du holder humøret oppe. Jeg har også humørsvigninger som en berg- og dalbane. Men tror det kommer av at hormonene er på en skrull de også etter p-pilleslutt. Spennende helg vi har i møte da jenter:)

Skrevet

tusn takk sol for fine ord=)

d sætt æ stor pris på,ja d e tungt å gå å vent så læng....men æ e bestandi positiv av natur hehe,vet itj koffor men=)

etter exu`n så va æ nefor ganske læng,men æ har kømmi mæ vældi bra i d siste=)

så vi står på for harde livet hihi,å håpe på en spire te jul=)

ja man kan få humørsvingninga av p-pille slutt,d e helt vanli=)

men håpe spira sitt te dæ å=)

spennende helg i møte ja hihi,kjenne æ e litt rastløs no;)

Skrevet

Se der ja,det var virkelig noen som også skulle teste til fredagen:-) Så morro, artig å høre om flere, det er noe av det jeg liker m bg-siden. Uansett hva du går og grubler på så er det alltid noen som tenker det samme. Deilig når man, som i mitt tilfelle, ikke åpenlyst er prøvere.

Satt i går, etter at jeg skrev innlegget, og lo for meg selv og tenkte at det kan jo hende "symptomene" mine bare er begynnelse på forkjølelse, magesyke eller no.. Men det blåser jeg i! Eneste problemet nå er at vi plutselig skal bort fredag,lørdag og søndag..... Og jeg vet ikke om jeg har lyst til å teste hos svigers.... kanskje jeg må teste mandag da??? Men da er det jo enda mer spennede for da må jeg jo gå hele helg¨a og lure på om mensen kommer eller ikke;-)

Huff så rar man er. Og ja, en ting til-har ikke begynt å "spotte" enda denne mnd og det gjør jeg alltid flere dager før mens :-)

Skrevet

Åi, så spennende da Tegneseriedama!!!

Skal til Danmark hele helga jeg. Partytur med svigers, hehe...så lurer på om jeg bare må svi av en test i morgen. Men ulempen er hvis den er neg. da blir jeg skuff:-(Så får se..

HVIS jeg venter til fred, får jeg ikke fortalt sambo det før ombord, det er litt teit. For han jobber i Oslo, og møter oss bare der. Hva syntes dere jeg skal gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...