Gå til innhold

Utflod mellom EL og IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å forstå meg litt på dette med sekret og sånn nå, så jeg har vært en del på www.pernille.info og der står det at med unntak av et par dager så skal man være tørr fra EL-slimet er borte og til mensen starter. Nå er jeg en uke etter EL og har en del utflod, jeg. Har andre det sånn?

Sorry ekle detaljer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ekle detaljer:) Syntes d va kjekt å lese for jeg har fundert på akkurat d samme:) vært innpå pernille og tusen ganger og lest om sekret...

Leste en plass som jeg ikke husker nå at man kunne være både tørr og fuktig frem mot ikm...Jeg har ikke noe spes utflod. bare føler meg litt ekstra fuktig som av og til viser i trusa...Med pitte litt farge...Men ikke mye....Forvirra her og kan du si:)

Nå er det jeg sommå unnskylde ekle detaljer;)

Skrevet

Ja, det er godt å høre at vi er flere. Jeg forstår jo ingenting.

Vet ikke hvordan det var før heller for da sjekka jeg aldri. Hehe.

Prøver å søke på google, men finner ikke så mye relevant.

Skrevet

Men nå fant jeg dette på lommelegen.

"i perioden etter eggløsning, merker mange kvinner også økt utflod, uavhengig om man er gravid eller ikke."

Skrevet

He he, er det ikke rart at man etter så mange år med mens plutselig blir obs på hvordan ting fungerer :-) Man må liksom bli prøver for å skjønne det, eller bli interessert i å skjønne det.... Må innrømme at jeg aldri har studert min egen utflod før men nå følger jeg med på papiret stadig vekk. Æsj, det hørtes ekkelt ut....men det er jo sånn det ER :-)

Skrevet

Opplevde selv for noen dager siden (mellom el og ikm) at jeg hadde mye utflod, minnet veldig om eggløsningsslim... I dag har jeg hatt mye tynn, utvannet utflod. Haha, kan man si det? Ekkelt uansett :)

Poenget mitt er at denne endringen i utflod gjorde at jeg tok en test på gøy, og fikk positivt svar 5 dager før ikm! (fikk også positivt to dager etter dette)

Krysser fingrene for deg Truseprinesse og dere andre :D

Skrevet

Min er også sånn utvannet som du beskriver.. Veldig mystisk. Ja, jeg kan jo håpe jeg er gravid. Skal teste om en uke. Blir spennende.

Når har du termin?

Gratulerer forresten!

Skrevet

Åhhh, spennende! Denne måneden visste jeg at jeg var gravid. Det har jeg jo også visst hver måned (hahaha) men denne måneden var anerledes: Jeg kjente eggløsningen (har aldri gjort det tidligere) og jeg kjente at egget festet seg. Så når utfloden begynte å tulle, tenkte jeg at det bare var å teste.

Blir noen spennende dager fremover for deg!

Terminen blir 18. august :) Ca skolestart vel?

Skrevet

Oi. Åssen kjentes det da egget festet seg?

Dette er første gangen jeg også har kjent eggløsning skikkelig.

Hadde de menssmertene den dagen.

Har du hatt noen andre symptomer?

Jeg er tung i hodet og sliten i dag, men det er nok mest pga eksamenslesingen.

18.august høres ut som en fin dato å bli mamma på. :D

Ganske nygravert du da!

Skrevet

hei.jeg hadde el for en uke siden(håper og tror jeg)

jeg har hatt "masse" utflod i de siste par dagene.

og i dag under trening fikk jeg en uvant kanskje litt vond følelse i magen.trodde først det var at jeg hadde spist før trening, men da jeg kjente etter var det i livmora og litt menssmerte lignende.

huff. jeg hadde håpet på at jeg ikke ville tenke noe særlig på graviditet og tegn denne gangen, men det er sååå vanskelig!

Skrevet

Jeg er stolt over at jeg ikke har tenkt på symtomer før akkurat nå. Det er jo nå symptomene kan begynne også for nå er egget festet om man er gravid. Når det er sagt, så har jeg egentlig ingen symptomer. Ble mest forvirret av det det står om utflod på www.pernille.info. Spennende at du hadde en rar følelse i livmoren da. Når skal du teste?

Skrevet

Kjenner jeg er sinnsykt kropsfiksert for tiden :) Men here we go:

Når egget festet seg hadde jeg ikke kjent noe siden eggløsningen, Plutselig en ettermiddag kjente jeg at det stakk i magen, ganske lenge på samme stedet. Og da tenkte jeg rett og slett - der festet egget seg :D Det stemmer overrens med syklusen forøvrig. En skikkelig fjern opplevelse egentlig. Ikke rart mannen min rister oppgitt på hodet av og til :D

Symptomer: Stiv i ryggen, el-slim før IKM (slenger på denne jeg), uggen i kroppen - som om jeg brygget på noe, humørsyk! (det er jeg uansett, men må har jeg unskyldning :P), kvalm (spesiell kvalme som sitter i halsen-ikke magen om du skjønner), urinen lukter sterkere (en venninne hadde samme symptom), magen "stekker" seg og det stikker litt i sidene og i dag er jeg helt stiv i kroppen (tro meg, jeg har IKKE trent :D)

Lovet meg selv å aldri gå høygravid om sommeren, men det kunne ikke brydd meg akkurat nå :D

Skrevet

Så spennende da! Liker å høre hvordan andre opplever ting. Det kjennes ut som jeg brygger på noe jeg også nå, men tror det er fordi jeg har sittet mye inne de siste dagene og lest. Nå har jeg sånn slitenhodepine og vil bare krype under dyna og blir der. Men det er det eneste da.

Så heldig du er som er gravid. Tenk at så mye er bestemt allerede. Kjønn og alltingen. Helt utrolig. Har dere fortalt det til noen?

Skrevet

En venninne av meg hadde hodepine som et symptom :) Heier på deg!

Har fortalt det til mannen min (selvfølgelig), en kollega (hun visste vi prøvde) og en venninne. Jeg sier det ikke til andre før jeg har vært på tidlig ul :)

Skrevet

ÅIÅIÅI!!! Glad jeg leste dette innlegget nå. For nå fikk jeg opp trua på at jeg er gravid. Har så og si de samme symptomene som du skrev om Elmoen:-)

HERREGUD nå ble jeg spent. Har Ikm på fredag...iiiiiiiiiiik!!!!!!!!!!!!!!!;-)

Når jeg blir gravid nå, skal jeg med en gang testen er positiv skrive ned alle symptomer og følelser jeg føler. For man glemmer så fort til nestegang. HVIS det blir noen nestegang da;-) Kanskje det holder med 2 barn:-)

Skrevet

Så SINNSYKT gøy å høre, morelli ;D Kjempespennende dager fremover :D Skal du teste før IKM?

Skrevet

Planen er å vente til fredag ja, men mulig jeg må svi av en billigtest på torsdag:-)

Skrevet

Hos meg har det vært slik at de gangenen jeg ikke har vært gravid, så har jeg hatt masse slim før ikm. De gangene jeg har vært gravid, så har jeg nesten ikke hatt utflod i det hele tatt. Den har tatt seg opp lenger ut i sv.skapet.

MEn, dette er vel forskjellig fra person til person (og kanskje fra graviditet til graviditet?).

Lykke til, dere som begynner tro at noe er på gang. Krysser fingrene for dere!

Skrevet

ELMOEN????

Hadde u fått negativ noen ganger før u testet positivt?

Skrevet

Oj, nå ble jeg også forhåpningsfull!!! Elmoen - jeg har samme symptomer som deg. Har IKM 12. november... Shit, dette blir spennende altså!!

Skrevet

"Dytter" denne opp til ei Cool som hadde spørsmål om el-ikm og utflod. Ha ha første gang jeg har "dyttet" :-D

Skrevet

Cediva: Hmmm, er ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet... Mener du om jeg f.eks testet negativt etter BO? I sa tilfelle har jeg gjort det for en måned siden. Men i denne syklusen har jeg ikke testet negativt. Har testet positivt i fire dager på rad nå (svake streker altså). Testet positivt 6 dager før IKM (ikke 5 dager før som jeg tidligere trodde). Sprøtt å tenke på egentlig! Men jeg slipper ikke jubelen løs helt enda :)

Håper at du som har like symptomer også får positiv test! Spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...