Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hei:) sitt er å sniker på "deres" sider, er på besøk fra 2. tri:) men skal hit om noen dager:) Ser at noen skriver HØYGRAVID bak sitt nick, når bergnes det at man er høygravid? "Sees" søndag;)
Labambie Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Når man har 40 dager igjen! Skulle gjerne kalt meg det nå,jeg ser iallfall sånn ut.. Hihi! Ses på søndag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå