Monajenten Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har blitt syk sånn over natten. Føler meg helt elendig, med febervondt i hele kroppen, vond hals, hodepine og tett nese. Vil bare legge meg under dynen og sove til imorgen, men det er litt vanskelig med to unger som løper rundt her:-/ Trenger litt sympati, hehe;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 du er ikke alene..jeg har det likedan.. *snufs* jeg drømte om deg inatt.hahhaha..
Monajenten Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Drømte du om meg???? Wow, hehehe;-) Hva drømte du da? :-p
☆Anonymia☆ Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 haha nei jeg husker ikke ,husker bare at navnet ditt kom opp men ikke mona da,men monajenten haha.. tror jeg er litt for mye på dib..
Monajenten Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Hehehe, så artig;-) Jeg har også drømt om folk fra DiB, dukker plutselig opp nick i mine drømmer også, hehe;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 ja hahaah skjønner ikke at det går an jeg,man drømmer om nick liksom..hahhaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå