Gå til innhold

Får dårligere karakter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 28 uke. Jeg studerer og har gym på skolen. Nå den siste tiden har vi drevet på med dans- og denne månden har det bare vert breaking! Jeg sier til gymlerer at jeg umulig kan hoppe rundt og ligge på magen på gulvet uten at jeg får vondt! (får ofte svake kynnerre)hun tar selvfølgelig ikke hensyn til dette og setter lavere karakterer på meg! jeg blir så irritert! Hun sier at da hun var gravid var hun på dansegulvet hele tiden. Men jeg er 6 mnd på vei! Jeg har spurt om jeg heller kan gjøre noe annet i timene sånn at jeg har en skjangs, men nei.. Hvis jeg skal ha bedre karakter må jeg vere med på å danse siden det er pensum. Håper noen har noe å si så jeg kan bli litt roligere får nå er jeg sinna!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er utrolig dårlig gjort av henne å ikke ta hensyn!

Det kan jo være skadelig for deg.... Og uansett om man er gravid eller ikke skal man jo ikke bli tvunget til å gjøre noe som er vondt.

Virket ikke som læreren skjønner dette, men du kan jo prøve å ta det opp med henne en gang til, eventuelt prate med en annen lærer som forhåpentligvis (og sansynligvis) er litt mer forståelsesfull...

Skrevet

Går du på danselinje? For hvis ikke, kan jeg ikke huske at vi hadde noen form for dans hos oss... Vi hadde også ei i klassen som var gravid, og hu møtte også grusomt lite forståelse. Hadde det vært meg hadde jeg blitt fly forbanna!! Hva med sykemelding eller brev fra lege om tilrettelegging? Klage til skoleledelsen eller noe? Du har vel krav på samme type tilrettelegging på skole som i arbeidslivet ellers??

Kjenner jeg blir skikkelig sint på dine vegne nå! Breake som gravid?? Javel, ja...

Skrevet

Bare få din lege å skrive en erklæring om va du ikke kan gjøre på gym,så tenker jeg det ordner seg :) det er jo ikke så lurt å hoppe omkring når man er gravid,hun kan jo ikke forvente att alle ska klare det samme som hun gjorde i sitt svangerskap,vi er alle forskjellig,tåpelig sagt av en gymlærer spør du meg!!

Lykke til

Skrevet

Enig med kjærlighetsfrøene. Få en legeattest, da kan hun ikke gi deg dårligere karakter. Slapp selv å gå ned i noen fag på vgs da jeg kom med attest fra legen. Om det ikke hjelper så snakk med ledelsen på skolen.

Skrevet

Synes dette er veldig dårlig gjort av læren din,men lærere er ofte noen rare skapninger har jeg erfrat. Det du kan gjøre er gå til legen din å få fritak fra gym,da har hun ikke lov til å sette deg ned i karakter,mener hun at du blir for mye borte til å kunne sette en karakter,da skal du heller ikke ha karakter i det faget,men uten at du stryker. Det går heller ikke utover ditt snitt,da du er fritatt og ikke strøket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...