Gå til innhold

Litt tjukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fortsatt litt tjukk etter svangerskapet. Noen som har en lyn-diett å dele med meg? VET at det eneste som funker som er varig er trening og generell sunt kosthold.. Men skulle har fått det bort litt fort for å bli motivert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, i tillegg til å trene mer og spise sunnere og mindre, har jeg og sambo bestemt oss for å ikke spise noe etter kl. 17 (evt. 17.30).

En vi kjenner gikk ned veldig mye på den måten.

det er kanskje ingen superdiett, men det er ihvertfall en metode vi menre vi skal klare å gjennomføre.

Skrevet

Det har ingenting for seg og ikke spise etter et visst klslett, det er antall kalorier i loøpet av hele dagen som er av betydning.

Skrevet

Ja, men hvis man ikke spiser etter et visst klokkeslett blir det ihvertfall færre kalorier på meg fordi jeg ellers ville ha proppet i meg mat som jeg egentligt ikke trenger, I TILLEGG til det jeg har spist i løpet av dagen.

Så selv om det er det totale kaloriinntaket som teller, blir det letter eå holde det lavt hvis man slutter å spise mot kvelden.

Skrevet

Bytt ut alt brød med knekkebrød en periode, og bruk bare rent kjøtt som pålegg (kokt skinke, hamburgerrygg, kylling/kalkun skinke osv), med masse agurkskiver, tomatskiver og paprikaskiver. Avslutt måltidene med en frukt og ikke spis noenting mellom måltidene (alle måltider har en begynnelse og en slutt!)

Spis hver tredje time (f.eks to knekkebrød og en frukt), og ikke drikk noen kalorier (bare vann, farris, fun light osv).

Vanlig middag med familien (fisk, kylling, karbonadedeig osv)

Jeg spiste en lett-yoghurt med grynblanding i, pluss et glass smoothie til frokost for å få litt variasjon fra knekkebrødene.

Gikk tur hver dag, og gikk ned 10 kg den høsten. Spiste snop og drakk brus hver fredag og lørdagskveld da.

Dette var etter min første fødsel, denne gangen kommer jeg liksom ikke helt igang....

Skrevet

Kroppen trenger næring også, og det er gunstig å holde blodsukkeret stabilt, da unngår en ulvehunger som resulterer i at en går og robber snopeskapet. Det er tross alt mange timer å gå uten mat fra kl 17 til kanskje 7-8 om morgenen.

Skrevet

Jeg kan mange effektive metoder, men deler dem ikke med deg. Vil deg ikke så vondt...

Skrevet

Noka-dietten :o)

Den ga meg en kickstart.

Skrevet

Prøv ketolysedietten

Hold deg unna allt av potet,pasta,ris,brød,knekkebrød. frokostblanndinger osv.

Å spis max 15g karbohydrater om dagen.

protein å fett er ikke nøje, det er karbohydratene som du legger på deg av.

ketloyse.no. Folk har gått ned 25kilo på 3måner på denne dietten, jeg har nettopp begynnt med den.

du kan spise allt av kjøtt å fisk. men ikke frukt. frukt innehollder fruktsokker, å det er karboyhydrater bare i en annen form.

Men allt av grønnsaker, frokost kan du spise egg å bacon. salat med skinke lr feta ost til lunch.

wok å kjøtt te middag.

ikke noe etter kl 18

Skrevet

Takk for mange tips. Noen jeg må styre unna ettersom jeg fullammer?

Skrevet

Da må du sikkert vente med nokaen sånn som jeg må nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...