Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hei. Vi har nå forsøkt å få vårt 3 barn i over ett år og jeg må si jeg kjenner at barnefokuset sliter på forholdet. Den naturlige nærheten har druknet litt i forsøkene på å bli gravide. Nedturen når mesen kommer og svingningene i humøret var ikke tilstedet før vi merket at dette ikke gikk så lett... Samboeren min distanserer seg litt fordi han syntes det er vanskelig å forholde seg til hormonene og svingningene og dermed blir jeg ekstra sår. Er det noen andre som kjenner at forholdet sliter i takt med slitet etter å bli gravid?
maritmora Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hallo! Skjøner godt at disse forsøkene kan tære på et forhold, det blir så altoppslukende, og da kanskje spesielt for oss damer. Ikke så lett for menn å henge med på våre opp og nedturer. Vi har heldigvis ikke opplevd det enda, men så har vi ikke vært prøvere så lenge heller. ( Egentlig har vi det, startet i jan, ble gravid i febr, men mistet da jeg var 12 uker på vei. Er nå i 7.pp etter MA.). Har ikke tenkt på at vi nærmer oss et år som prøvere vi også! Tror det er viktig at du og mannen din forsøker å få til litt alenetid, uten barn og fokuset på å få en til. Bare kose dere og slappe av. Ikke helt svar på ditt spm, men bare et forsøk på å støtte deg litt. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå