Gå til innhold

Når begynte dere kjenne spark i ribbeina?


Labambie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå! Er i uke 30.. Merkelig ekkelt;) Redd for å brekke den lille, når jeg kjenner han presser i ribbena.He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt ELSKER å sparke i mitt høyre ribbein. Han ligger også for det meste med ryggen oppover høyre side, og sparker gledelig i ribbeina. Ikke alltid like behagelig nei. Blir ubehagelig å sitte av og til, kjennes ut som om jeg er for kort, at han ikke får plass mellom bekkenet og ribbeina. Har vel kjent spark i ribbeina et par måneder nå, er 36+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 28 nå og kjenner det a, men ikke tenkt no særlig på det, ubehagelig men håper jo ikke det er fordi han er stor. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min har nå lagt seg med hodet ned, og jeg kjenner spark i ribbeina nå. Begynte for en ukes tid siden, så det er nok ikke lenge til du er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 29 nå og kjenner det godt. Det har ikke nødvendigvis sammenheng med størrelse for jeg var til kontroll nå på torsdag og JM sa at junior er en liten kar. Kan hende lengden har noe å si, men jeg får visst garantert ikke noe 5 kilos plugg :) JM mente jeg skulle være heldig om han vippet over 3 kg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri kjent spark i ribbeina - ikke med førstemann og ikke denne gangen heller (er i uke 35 nå) og begge har ligget med hodet ned. Begge var/er veldig aktive i magen.Jeg tror det avhenger litt av hvordan både magen og ribbeina dine "ligger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

3. gangs gravid og denne gang med tvillinger. og ingen av gangene har de sparket meg i ribbena. De ligger veldig langt ut i maven.

Ikke alle vil merke spark så høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 34+3, og har hatt lille gull i ribbeina i over en mnd vil jeg tro! både føtter som sparker og ei lita rumpe som presser. har skikkelig vondt i ribbeina, er nesten så tårene kommer noen ganger. skal dette fortsette i 6 uker til så blir jeg gal tror jeg!;) er lita(158) med liten mage, så en plass må vel babyen gjøre av seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennu ikke kjent direkte sparj mot ribbebeina, men kjenner at han ligger trykt under der. Er i uke 35 nu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også i uke 35, vare på kontroll for 10 dager siden, da lå den lille gutten vår i seteleie, så nei, har ikke kjent noe i ribbeina enda!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent spark i ribbeina siden uke 27... Jeg ser at det står i bøker og på nett at "fra uke 36 kan du kjenne spark i ribbeina", jaja, sier jeg da; den regelen gjelder ikke når man er 1.58! ;) Jeg har hatt det sånn hver gang, og jeg har ikke født store barn, og de har festet seg tidlig alle sammen. Irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjent spark i ribbeina siden uke 32 ca og er nå i uke 34.

gutten min pleier å legge seg rett under ribbeina , legger seg også på tvers.

det er vondt å våkne og skal snu seg og kjenne at han ligger veldig godt under brystet.

ikke lenge igjen endelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min baby ligger med hodet ned og sparker opp mot ribbeina, men har så langt ikke rukket helt opp til ribbeina. Trur det er fordi jeg bærer magen ganske lavt og ikke høyt. Vi får se etterhvert som han vokser seg større om han rekker opp til ribbeina mine. Er nå i uke 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...