dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Lønner seg ikke å ha fors tore forventinger til denne kuren... er ikke så fryktelig mange som har voldsom stor effekt av den,det er ikke noe vidundermedisin. Det er helt normalt om det tar 1 år før spiren sitter,etter det kan man starte utredning og det vil fortsatt ta mange mnd før man får resept på Pergo. De fleste på ass.bef har vært gjennom maaaaaaange pergo kurer men er fortsatt ikke gravide. Selvfølgelig funker det for noen,men hadde det vært så effektivt som mange tror ville det nok vært hyppigere brukt. Lykke til alle sammen!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 er helt enig med deg. det gjør bare at di som ikke har normal el får el:) å da er det fortsatt bare 20% sjangse for befruktning. så man får smøre seg med tolmodighet:)
mor-igjen Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 takk(; Jeg trodde pergo var så "sterkt" at vi bare fikk 4 kurer.. Vet du hva som er forskjellen om en tar enkel eller dobbel kur? Jeg har fått resept på enkel, men legen min sa at de fleste fikk dobbel. Er det "dobbelt" så god virkning, eller går det egentlig ut på det samme? Litt bedre egg?
mor-igjen Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har fått pergo selv om jeg har eggløsning, det vil si: jeg har pcos, men har hatt jevn eggløsning i et halvt år nå. Jeg fikk inntrykk av at pergotimen også gjorde egget "bedre"?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 er jo for å få fart på eggene da. tror ikke det går på kvaliteten på eggene,mer at kroppen skal slippe de. fikk du el med enkel kur?såfall vill ejeg tatt en ny enkel,hvis ikke prøvd på en dobbel. er ikke noe farlig så lenge du har kontakt med gyn og ikke bestiller det på nettet der du ikke får noe oppfølging. lykke til:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har fptt det for å få bedre kvalitet på eggene,men det forutsetter at min FSH går ned. de blir som oftest brukt for de som ikke har EL naturlig av seg selv, men noen med EL (som meg selv) får det likevell
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har hatt 5 pergo-kurer på 1 år... 1 kur: dobbel, eggløsning (ptovera først) 2 kur: enkel, ingen eggløsning (trisekvens først) 3 kur: dobbel, ingen eggløsning (trisekvens først) 4 kur: dobbel, ingen eggløsning (provera først) 5 kur: trippel, ingen eggløsning (ingen hormonkur. Mens etter EL av akupunktur) er jeg drittlei? Neeeeeei da! Ikke meningen å ta fra dere motet dere som nettop har begynt! Ikke ha for store forhåpninger, bare... Husk også at overstimulering av eggstokkene kan medføre store, smertefulle cyster og i værste fall kreft... Jeg har fått vite at jeg er allerede overstimulert så når jeg skal til icsi nå får jeg lavest mulig dose... Håper bare det hjelper...
Endaenbabyønskes Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Ja, pergodrit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er så lei............ støtter alt dere sier jeg!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ble gravid på min andre dobble pergo kur..Så det er håp!!!Jeg tror det var den som gjore utslaget
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Jeg var i 16pp når spiren satt...( glemte helt å tilføye det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå