Den drygaste Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 har invitert til kakebesøk siden jeg har bursdag i morgen men JEG eier jo ikke husmor-gener!!! noen som vet hva jeg kan servere de???
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 du kan jo kjøpe noe på bakeriet?
amazone76 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Kjøp noen kaker på butikken, og ha is, peanøtter og non stop i tillegg!
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Toro langpannekake? Den klarer alle lage vel?!? Eller Toro sjokolademuffins? Vafler? Med litt is og syltetøy? Eller så kan du jo kjøpe kake på bakeriet som nevnt over her...
3 blå Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Kjøp en pakke med Toro sjokolademuffin og en stor melkesjokoladeplate. Del rutene i små biter og ha halve sjokoladen i røra. Bland det godt. Når du har helt oppi muffinsformene fordeler du resten av sjokoladebitene oppå muffinsen før du steker den. Mmmmm, det er såååå godt
Den drygaste Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 mange mange takk jenter! da blir det smørbrød, torokaker og vafler hehe utrolig greit med denne siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå