Gå til innhold

Rosa på gutter... jojo... men hva med kjoler da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk faktisk spmål et par ganger med eldsta, var på butikken, hun lå i vogna, det var sommer så alt hun hadde på var et rosa hårbånd, en rosa korterm-body og en hvit sommerkjole med blomster på. I enden av vogna var et rosa helseteppe. "nei for en flott liten gutt, hva heter han?"

- "man" kan være så kjønnsnøytral i teorien som man bare vil, men jeg har store problemer med å tro at noen i Norge på 2000-tallet kler opp guttebarna i kjoler?!?

poenget mitt er at fargen spiller mindre rolle egentlig, det er like mye typen klær... Venninna mi har fått spmål om hva den søte jenta heter og hvor gammel hun er, når hun var på butikken med sin 6mnd gamle sønn iført blå snekkerbukse og caps med byggmester bob.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, har selv fått hørt den ja ;o) snuppa hadde rosa "hello kitty" kjole på!

Skrevet

hehehhehehhe :P

hvordan kan man unngå å se det er jente egentlig ??

har selv fått noen sånne,der gutten er stasa opp som en skikkelig gutt,man kan se det på klærne liksom,dessuten syns jeg han ser ut som en gutt generelt..

så får man: ååååå så nydelig,er det gutt eller jente ?

man kan jo ikke annet enn å le da.:)

Skrevet

Kjole schmole ;o)

Skottene har kilten sin, og selv Jesus ruslet rundt i kjortel. Og katolske prester har sånn lang svart kjolesak (veldig sexy, by the way!)

Morten Harket i skjørt har jeg da også sett hehe

Skrevet

tror folk spør rent intuitivt. de tenker ikke, bare spør:)

Skrevet

Jeg fikk ikke lov av pappan til å kle poden i søt hello kitty kjole selv om jeg argumenterte som bare det for at menn i andre land går i kjole og skjørt....

Skrevet

eller de tenker, men vil ikke risikere å kalle en gutt en jente, så de "bommer med vilje" andre veien for sikkerhets skyld

:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fikk en ny vri i stad.. var på vei for og hente tuppa i bhg, med lillebror i vogna. Han hadde hvitt strikka ulltøy, og blå lue, og blå votter. Hilste på ei dame som var ute med hunden sin, og hun sa "næmmen så søt da, jeg REGNER MED at det er en gutt?" :o) Da måtte jeg smile litt, siden det har vært nøye diskutert her i dag :o)

Skrevet

He he he....Jeg har selv vandret rundt om i byen med lille gutten min som går i knebukse t-skjorte og caps, og damer som kommer bort og spør om det er en gutt eller jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...