Gå til innhold

HVA hadde DU gjort ? ( Håper dere kan svare)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen din har gjort noe mot deg som du synes var meget stygt gjort, det såret deg veldig. Å en laaang stund senere så kommer du heller ikke over det som skjedde, du klarer ikke å legge det fra deg og plager deg MYE (ikke utro skap, men nesten)

Ville du da fått det bedre med deg selv hvis du hadde fått vite alt og hele historien? Tror du at du hadde greid å bearbeidet det ? I stedet for å sitte å fantasere selv?

Å hvordan få mannen til å snakke, når han helst vil legge det bak seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det dreier seg om et vennskap som du ikke fikk en del av. Han holdt vennskapet skjult med en annen kvinne. Mye flørting, som han ser på som bare tull. Men som til slutt viste seg å være alvorlig for den andre kvinnen, hun var ute etter han!!

HI

Skrevet

Hei, ikke lett dette her.

Jeg tror du må forsøke å glemme om denne historien er over og ut.

Tror mange lurer seg selv med å tenke at jeg hadde klart å legge det bak meg hadde jeg bare visst mer, men sannheten er vel snarere at jo mer du vet jo mer vil du vite og jo mer begynner man å gruble.

Er en vond sak om du føler han har brutt tillitten din, og dere må fokusere på den biten, tror jeg fremfor hva som har skjedd her.

Lykke til.

Skrevet

Jeg har slitt med dette i 3 år nå! Det gir seg jo aldri!!

=( Klarer ikke å legge det bak meg

HI

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i innlegget ditt. Samboer hadde veldig mye kontakt med en venninne, og her ble det hushelvete når jeg oppdaget det. De hevder begge to at det kun var vennskap. Jeg synes mye tyder på at det har vært noe mer, men har ingen konkrete beviser.

Å det er lett for at fantasien løper løpsk, selv om han holder på at det bare var vennskap.

Jeg har valgt "å tro" på det, og tenke som så at hvis det har vært noe mer så vil det en gang komme frem.

Men selvfølgelig ville jeg ha hatt det bedre med meg selv hvis jeg hadde vist alt og hele historien. Sliter i dag med å tenke tilbake på fødselen (som i utgangspunktet var veldig fin) fordi at det var en krangel om dette som førte til at det satte igang før tiden.

Skrevet

Huff, hørtes ikke noe godt ut det der. Jeg hadde ikke klart å gå å ikke vite hele historien, hadde krevd å få alt på bordet ellers kunne han bare ha reist. Så får du ta det derretter og se hva du føler, kjenner du at du sliter m det som blir fortalt hadde jeg nok vurdert hele forholdet, selv om det er hardt. Ble selv alene m eldste mann pgr av uærlig gubbe,( ikke utroskap det heller, tror jeg da) og har aldri angret selv om det var tøfft til tider. Han bare fortsatte ett uærlig liv uten meg for å si det sånn. Idag har jeg og sønnen min en ny og herlig familie, har fått to barn til med en kjerne kar og fått ting jeg aldri drømte om å få til før.

Lykke til :) Jeg ville heller være i ett forhold hvor det ikke er noe bittert i.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...