Gå til innhold

Etterlysning! Kan noen hjelpe meg?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adventskosen mangler... Lilletrollet (3 1/2) er skuffet, mamma og pappa forvirra... ingen i huset liker nrk sin julekalender! Barnas superjul er stressende, og mangler helt den roen vi behøver kl 18 for å komme ned til kvelden - og ikke minst: den er blottet for førjulsstemning! Lilletrollet spurte meg om det ikke skulle være noen nisser og kos når det var julekalender... og hvorfor de ikke hadde noen fine julesanger eller noe. "mamma, kan du slå av lyden på tv'n og syng blånissesangen mens hu jenta snakke?" sa hun igår. Direkte sitat.

Det familien trenger er Jul i Blåfjell eller Jul på Månetoppen på dvd. Men gjett om det er mulig å få tak i her jeg bor? Neeeei... shoppe på nett går jo an, men det tar TID og vi har kanskje filmen i hus lillejulaften... Dessuten virker det ikke som om noen nettbutikker har jul i blåfjell :(

Fins det noen som har en dvd å låne oss? Evt har dere sett en i en butikk, og kan være førjulsengler for oss, kjøpe den og sende den hit?

VÆRSÅSNILLPRETTYPLEASEWITHSUGARONTOP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dvdstrax.com selger Jul på Månetoppen - jeg har aldri opplevd at det har tatt mer enn fem dager å få ting derfra.

Skrevet

Jeg bor i Ytre Langtvekkistan......... det er i Norge altså :) Trøndelag. Men ikke akkurat flust med butikker her.

akkurat nå er jeg ganske desperat.... jeg sender deg en pm jeg :)

Skrevet

Bestiller du på cdon.com så tar de jo få dager før du får det i posten. Men om de har blåfjell der vet jeg ikke =)

Lykke til i jakta på julestemning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...