3 blå Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har en syk gutt hjemme i dag uten særlig matlyst... Skal på butikken å handle når han våkner, men aner ikke hva jeg skal lage. Har ikke lyst på så veldig mye jeg heller. Så hva står på menyen deres i dag?
Lille nuffe Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Mia pai med brokkoli og bacon. Med salat til
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 himlaga pølsepizza hos besteforeldrene mine!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Ovnstekt laksefilet med gratinerte poteter og agurksalat:-)
tezzzer med 3 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 medisterpølse med poteter og brun saus
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Fiskepinner, poteter og wokede grønnsaker.
SassyMom Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Gidder ikke gå på butikken i dag (også), så da tar vi noe i frysen; trukken torsk med bacomterninger, hvit saus, pasta (har ikke poteter gitt) og noe grønt til. Fin blanding )
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Har heller ingen aning!! Har selv sykt barn og er syk selv, og sambo jobber overtid, så vet ikke hva det blir på oss heller.. Noen ideer som har kvernet rundt i hodet mitt er pølse og stappe, pølse og ris, kjøttdeig og spaghetti, tomatsuppe med makkaroni og kjøttboller.. Noe lettvint med andre ord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå