Gå til innhold

dere som lager julekort selv!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor bestiller dere de fra da? vil lage et som er str 15 x 15 cm... ca.. er det mulig å bestille det noe sted? (har ikke sett noe sted)... eller skriver dere de ut selv? finnes det fotopapir i den str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg bestilt! Bestilte forrige helg, da var det enda mer rabatt, men du kan fortsatt få julekort i 15x15 til 5,90 per stk inkl. konvolutt - og det var mange 'rammer' å velge blant, og lette å lage. Se på www.nfoto.no. De kom i posten etter et par dager og ble veldig fine!

Skrevet

Hva mente du? Skal du lage kort selv som er 15x15 eller skal du bestille fra typsik fotknudsen, eurofoto o.l.

 

Vi har hvertfall bestilt 15x15 kort fra eurofoto.

Skrevet

jeg har laget de selv med fotoprogram men vet ikke hvor jeg kan fremkalle de:)

Skrevet

takk, men ser ut som man bare kan ha ett bilde på?

jeg har laget selv med flere bilder på og det kan jeg vell ikke fremkalle der?

Skrevet

kan visst fremkalle der.. men koster 9.90kr.. for det blir jo da er forstørrelse i str 15 x 15..

Skrevet

du må inn på fotokort, så 15x15, også den blanke :)

Skrevet

mary74

 

TUSEN TAKK!!! akkurat det jeg lette etter!! nå fikk jeg lasta inn julekortet og det blir veldig bra!!!:) og koster kun 7kr stykk!!! nå ble jeg glad!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...