Hera83 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har bare grillet dem før, så jeg aner ikke hvordan man skal lage det innomhus. Hvor lang tid tar det å steke dem? Og hva slags tilbehør er godt å ha til?
Mammaen til Turid Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 salat er alltid godt tilbehør.. mais, tomater, kinakål.. eller poteter i forskjellige former, potetmos, bakte poteter, kokte osv.. eller ris, couscous.. sauser i diverse fasonger..
Renate :-) Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 skjær opp løk og paprika.... Legg stekefilm i en ildfast form, oppi stekefilmen legger du løk og paprika (+evn andre ting om du vil) så legger du kotelettene over, krydre med litt salt og pepper, jeg bruker også aromat krydder (nam nam)... Pakk stekefilmen rundt det hele slik at du lukker posen... Stekes på 210grader i 60-70 minutter.... Kotelettene blir saftige og gode og kraften sammen med løk og paprika kan brukes som sjy over
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Vi steker dem litt i pannen, å så i ovnen i ca 45 min på 200 grader. Bruker å ha potetbåter stekt inni ovnen som tillbehør, + stekt ananasringer å aspargesbønner. namnam!!
Hera83 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk for tips alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå