Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Helt fantastisk, magisk, fortryllende show...Både 2 åringen og 4 åringen satt som noen lys i hele to timer
Sivalur Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Var en på 2 gammel nok til å se det? Min er 18 mnd, tror han blir for liten. Ser ikke noe særlig på tv heller, det er i tilfelle reklamen som er mest interessant. Nei, får vel spare puttipluttipott til neste år - det kommer vel da også håper jeg!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Hun er 2 år og 3 mndr da og hun satt som et lys Men jeg tvler stert på at hun hadde gjort det da hun var 18 mndr hehe
## lille blomst ## Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg var med min sønn på 4 år. Han var litt skeptisk til å begynne med, men syntes var kjempegøy etterhvert. Minstemann på 1 1/2år var hjemme sammen med pappa. Syntes han ble litt liten. Men det var en kjempeforestilling. Kjempegøy å ha sett det.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 vår 3 åring elsket det, han driver fremdelles med hvisking i ørene våre av og til for det så han på putti plutti pott.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 Hehe, så søte
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Vi var i begynnelsen av novemeber - junior var da 2 år og 8 mnd.. Og han stor koste seg.. Satt rolig gjennom hele forestillingen, og klappet i takt.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå