Gå til innhold

hvordan rekker man over alt i huset? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter her med baby på to uker, vært hjemme fra sykehuset i over en uke, og jeg føler at jeg ikke rekker NOE husarbeid eller liknende... vasker litt klær og rydder litt mens babyen sover... men støvsuging og vasking f eks... har jeg ikke klart å fikse tid til! åssen rekker dere damer alt ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lar hybelkaninene kose seg i hjørnene så lenge det ser nogenlunde ok ut ellers, tar vaskinga og støvsuginga når lille sover eller pludrer på ett teppe på gulvet.

Skrevet

Tok veldig lett på det da gutten var baby og gjør det fortsat. Pleier å gjøre det mens han sover

Skrevet

tar det lett og når det trengs, null rutiner og lagt bort dårlig samvittighet, er tross alt bare ett menneske, og her er det ikke møkkete, bare litt rotete noen ganger, og det overlever både jeg og liten :)

senk skuldrene og kos deg!

Skrevet

Ringer en venn eller mamma.....var det jeg gjorde ;)

Pass bare på at du rydder vekk det du har brukt eller lagt fra deg. Og hybelkaniner er kjent for å være fredfylte dyr, så de er mer til kos enn skade :) Få nok hvile selv nå den første tiden, så kan rydding og vasking komme etterhvert :)

Skrevet

husarbeid går ingen steder derfor er det heller ingen hast med og få det unnagjort. kos deg med barnet i stedet, for h*n blir stor på et blunk

Skrevet

Det er litt lettere når du kan ta babyen med deg i en bæresele rundt i huset.

En leilighet jeg bodde i var super grei slik sett, jeg satte slike stoffknotter under lekegrinda og dro den med deg rundt omkring. Minsta måtte ha øyekontakt med meg, vis ikke var det bare hyl en stund. Så når hun kunne se meg fikk ejg lov å vaske og gjøre slikt ting. Men hybelkaninene fikk formert seg litt mellom hver gang.

Skrevet

jeg vil jo si at det blir lettere og letter og! om det er noe trøst da.. nå er tulla mi 6 mnd og jeg får stortsett gjort det meste.. hjelper jo litt at hun er i seng tidligere, men hun er og flinkere til å ligge alene på teppe sitt og leke og kose seg!!

Så stå, på det blir lettere, og nå den føste tiden kan du vel spørre noen om litt hjelp?? det syntes jeg er lov..

Når jeg hadde familie eller venner på besøk benyttet jeg tiden til å få unna det verste!! de ville jo bare kose med tulla likevell;) hihi

Skrevet

Vel..Jeg rekker ikke over alt:-) Ikke om jeg skal ha litt tid til å slappe av også, noe jeg faktisk prioriterer!

Klarer ikke ha smuler og dritt på gulvet eller store støvsdåtter..Bad og kjøkken må alltid være helt strøkent,prioterer de skitne tinga, skittentøy osv.

Men klær...Hehe....For å si det slik..Jeg har ALLTID masse hauger med klær som aldri blir brettet;p Haaater å brette klær, så det gjør jeg somregel i slutten av uka!

Litt rene klær i en stol + noen leker her og der, det tåler jeg faltisk:o) Vi er to stykker som bor i mitt hus, og det gjør ingenting at det viser også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...