Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 på at jeg er gravid liksom?? eller må det være legen som gjør det? noen erfaringer?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ja, det er det jordmor som gjør. I alle fall er det slik her.
amy_de Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg fikk terminbekreftelsen av jordmor som jeg sendte til nav med søknaden om feoreldrepenger.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 tusen takk for svar:) skal til jm til fredag, så da slipper jeg å plage legen med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå