mirredutt Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Var på 6-ukerskontroll etter fødselen i dag og fikk da resept på minipillen cerazette. Denne kan man bruke mens man ammer. Har dere noen erfaringer med denne p-pillen? Både gode og dårlige
meg & to små vampyrer Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Bare dårlige. Blødde hver dag hele tida.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 har egentlig bare godt å si om de.. blør ikke i det hele tatt.. eneste jeg kanskje har noe å utsettepå de er sexlysta..
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Har brukt den i 1.5 mnd nå, og har hatt mensen 3 ganger... need i say more? Har fått resept på nye nå, men må ta brettet helt ut...
Fire småtroll Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Veldig fornøyd! Jeg blør ikke i det hele tatt på dem (bortsett fra litt den andre uka jeg tok dem). Har brukt de i over 4 mnd nå og har ingen av bivirkningene jeg hadde på vanlige p-piller.
Groosalugg Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Jeg ble skikkelig svimmel av de. Besvimte og greier, men etter den første syklusen så gikk det over og nå er jeg kjempefornøyd. Har ikke mens/eller svært lite mens og noen andre bivirkninger har jeg ikke opplevd.
Tante Blås Squaw Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Funket ikke for meg, mista sexlysta og blødde i tide og utide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå