Gå til innhold

Noen som har operert brystene etter 1.barn?mine har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare fallt! De rekker jo helt ned til knærne mine etter jeg fikk baby! Ikke nok med at de er store i fra før av,men nå er de store OG SLAPPE! Jeg får helt vondt i ryggen av dette og har fått strekkmerker for at de henger. Har ikke råd til å kjøpe en BH til over 500 kroner! Noen som har operert brystene av den grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strekkmerkene kommer ikke av at puppene henger... Strekkmerkene kommer av at puppene ble større under graviditet og amming.

Hvis du har vondt i ryggen pga store pupper så ta kontakt med lege og få henvisning til brystreduksjon. Du skulle være kvalifisert for å få det så lenge det går utover ryggen din.

Puppene mine var forøvrig mye penere og fyldigere ett år etter ammeslutt enn rett etterpå.

Skrevet

Da får jeg kontakte legen da. Har altfor vondt i ryggen. Men kan dette går utover amming i ettertid?

Skrevet

Jeg fikk brystreduksjon dekket pga ryggen min.. Nå er jeg gravid igjen, og spent på om jeg slipper få de enorme brystene igjen!

Skrevet

Hvordan ble de etter reduksjonen da? Ble du fornøyd? Kan jeg spørre om fra hvilken størreslse du gikk ned til ? Og hva du bruker nå?

Og ble de fastere eller bare mindre?

Skrevet

De ble kjempe fine etter reduksjonen :)

Før reduksjonen brukte jeg str 75G, og nå er jeg 75C.. (siden jeg er såpass ung (23) så mente han C ville være passende, slik at jeg ikke ville angre)

De er faste og struttende :P Og jeg merket en enorm forskjell på ryggen og skuldrene mine!

Synes du skal ta deg en tur til legen jeg, å legge frem problemet! De fleste er veldig forståelsesfulle så lenge det går den veien (redusere, istedet for å fylle på, hehe)

Lykke til ;)

Skrevet

hehe :)

Takk :) Tok det lang tid for å få de operert da? Altså fra da du dro til legen til du ble operert?

Skrevet

Det tok vel litt over 3 mnd fra den dagen jeg søkte til jeg lå og ble operert :)

Skrevet

Gratulerer til deg da :) Misunner deg :P Skal til legen imorgen da,så da får jeg sikkert svar.

Men h vordan blir ammingen nå når du er gravid igjen? Har du spurt legen om det eller?

Skrevet

Så spennende :) Håper h*n setter fortgang i det og sender avgårde en søknad :)

(Var det legen min gjorde, så fikk jeg brev fra aleris sykehus i oslo om å sende dem bilder av brystene mine slik at de kunne vurdere uten at jeg trengte reise inn på en konsultasjon)

Jeg har hørt det kan være vanskelig å fullamme etter en brystreduksjon, men legen og jordmora sa at det er meget mulig jeg kan amme litt, og bare holde det vedlike med å pumpe!

Så det er jo absolutt verdt et forsøk :)

Håper det ordner seg for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...