Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 til dere som svare uten att dere vet hva dere svarer på....... svar på innlegg kunn hvis dere har erfaring, eller vet svaret med sikkerhet....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 mange svarer også utfra erfaring...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Hvis du kun vil ha seriøse prosesjonelle svar så får du heller skaffe en jordmor 24-7. Hele poenget med sidene her er vel at vi skal dele erfaringer og svare hverandre best mulig...
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 så mye rart.......he he he tror du må et annet sted, misforstått litt du!!!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Det var ikke jeg som startet denne linken, men har lest litt feilinfo her ja. Siste jeg kan huske var ei som spurt om hun kunne ha bekkenløsning siden hun hadde ilninger fra rumpa (rumpeballen) og nedover benet, hun fikk da blant annet til svar at det kunne det ikke være. Det er selvsagt feil!! Bekkenet består av tre ledd og to av dem er bak hver rumpeball!! Men man må jo ikke ta svar fra ikke-eksperter som helt sikkert korrekte. Jeg synes det er fint å kunne dele erfaringer og bekymringer her inne og alt er jo ikke svart hvitt heller. Så fortsett å svar etter beste evne, så får vi alle ta det med i betraktning at vi ikke er leger/jormødre osv.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Så klart man kan få noe feil info hvis en spørr om noe på denne isden. Vi som "henger" her , er jo ikke jordmødre, men gravide som deler erfaringer osv. Hvis noen svarer feil, er det jo ikke med vilje, men fordi man tror det man da skriver.. Ingen som ønsker å gi noen feil info. Men de som da spørr om noe på disse sidene, må jo være klar over dette??
OhMyGod!!! Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 hehe ja hadde ikke det vært for denne anonymknappen så hadde dette innlegget vært der det skal være: kranglesiden. men pysete mennesker kan finne på så mye når de har en knapp å gjemme seg bak... alle vet at man ikke skal stole 100% på hva man får som svar her, det eneste en får er andres erfaringer. de stemmer for de som svarer, men ikke nødvendigvis for den som spør. detta er allmenn viten jenter... kjekt at folk spør, og veldig kjekt når folk svarer (saklige svar riktignokk) men in the end så spør man legen eller jordmor når man lurer på noe.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Synes det er forkastelig når folk presenterer egne meninger som faktaopplysninger. Egne erfaringer er helt ok å komme med!
Fullrulle86 Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 syns det er greit å få forskjellige svar jeg! selvsakt skal en ta svarene med en klype salt men når flere svarer det samme så er det jo litt mer troverdig enn en mening. tror de fleste av oss er såpass glupe at vi klarer sile svarene hehe... jeg f.eks spurte om hva en hard og øm mage som kom og gikk kunne være å da fikk jeg 5-6 svar på at det antagelig var kynnerer. greit å få et noenlunde svar jaffal:o)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Vekk med anonym knappen sier bare jeg...Den hadde spart oss for slike innlegg!!!
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 hvorfor svarer dere hvis innlegget er så pyton??? "den hadde spart oss for slike innlegg"????? ingen tvang for å svare heller da.......... det er jo bare å hoppe over, la bare tråd starter få kjøre sitt eget løp! tror det er derfor folk legger ut slike tråder, for di vet di kan gjemme seg bak en knapp å være anonym, og så vet di at mange blir provosert at dette.... det er jo faktisk di som svarer som ordner krangel..... ikke tråd starteren..... blir jo ingen krangle tråd/ irritasjons tråd hvis ingen gidder å svare!!! akkuart dette tror jeg tråd starteren vet, å den personen syns vel det er gøy å provosere oss, fordi hun vet at det blir diskusjoner å krangling av det!!!! så "slutt å lek jordmor"....javel, men heller slutt å svar slike provoserende tråder!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå