skulle så ønske... Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 sikkert et dumt spørsmål, men hva er egentlig bløtost?
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ser for meg baconost, skinkeost og oster i den duren der jeg...
Michka Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Hvis det er snakk om de ostene du skal "holde deg unna" så er det vel her snakk om oster type Camembert, Brie og blåmuggoster... Skinkeoster og slikt er vel smøreoster, og de kan du bare spise :-)
skulle så ønske... Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=187784 tenker på hva slags ost de egentlig snakker om her
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Leser på vg nett at en mistet tvillingene sine, etter å bli smittet av bløtost. Som hun fikk spise på sykehuset, er det mulig??? Det står jo alle plasser at vi ikke skal spise de ostene, så serverer de det til gravide på sykehuset. Det er nesten ikke til og tro.
Michka Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 På matportalen.no blir de ostene jeg nevnte referert til som "mykoster" så da blir nok det det samme...
M*A*S*H* Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Osten var et nisjeprodukt - camembert fra et gårdsysteri. Mattilsynet har advart gravide mot såkalte nisjeprodukter fra hjemmeysteri/gardsbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå