Princen min Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Var hos jordmora i dag,og jeg fikk konstraert bekkenløsning... Får nesten ikke sove om nettene,og gjør vondt når e går og reiser meg,gjør vondt i bekkene og ned på sidene,og vondt i ryggen... Hoff håper ikke e blir værre.. Så lå han i seteleie... Jaja får bare ta d som d kommer...Så fikk e henvisning til sykehuset angående keisersnitt....
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hei. Huff, Ikke noe særlig med slik bekkenløsning nei. Men har du forsøkt akupunktur? Mange sier at det hjelper:)
Princen min Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Nei d har e ikke,kanskje jeg må prøve d....
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 De aller fleste jordmødrene har tatt videreutdanning innenfor akupunktur. Jeg fikk beskjed om å bare ringen føden ved smerter i bekkenet, så kunne jeg bare komme oppom så de fikk stikke... Har ikke hatt behov for det enda da...
OhMyGod!!! Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 seteleie? men har det noe å si nå da? er jo lenge til du skal føde ennå siden du er i 2tri...... babyen snur seg vel ikke til hodeleie så tidlig? trodde den er litt overallt jeg? dritkjipt med bekkenløsning da håper du finner en måte å lindre det på om ikke annet....akupunktur eller fysioterapi eller noe?
Princen min Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er 27 uker så d er enda lenge til ja:o)... Så den kan jo snu seg enda...
OhMyGod!!! Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 ja vi håper den gjør det, absolutt. jeg trodde ikke knøttet la seg skikkelig tilrette før uti 30-25 jeg vettu, men nå skal jeg nå si at jeg har så vidt har hørt sånnt en plass for lenge siden, så kan veldig fort ta feil og da. men håper småttisen snur seg sånn at den kommer rett vei da. skal du uansett ha ks eller?
Princen min Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2007 Nei e tror ikke heller den legger seg til rette før d,så han snur seg sikkert:o)... Ja men må søke først om å få d.så skal bli spennende å se...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Vet akkurat hvordan du har det!!!Ikke noe særlig dette med bekkenløsning..Det kan jeg skrive under på.Jeg ska få masasje for å lindre litt!!!Det er så vondt på nettene at det er heilt forferdelig... Får håpe det går seg til altså ) Gooood bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå