LilleGull *12.03.08* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har mørk hårfarge og skal bare freshe den opp litt med hjemmefarging... hvilke er best når man er gravid? tenke på uten amoniakk og den type ting...
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Vil bare be deg være forsiktig me å farge det når du er gravid. Ikke for at det er farlig, men for at håret kan reagere annerledees pga graviditeten. Skulle selv farve det lyse brunt forrige svangeskap, men endte opp med svart-lilla hår. Og jeg som er helt lyse blond til vanlig, hehe.. Ikke så veldig kledelig for å si det slik...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Du får skifte til rødt ;o) Hennafarge er kun naturlig )
LilleGull *12.03.08* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Hehe, nei det vil jeg tro ble litt av en overraskelse.... Jeg vet at det kan reagere annerledes, har farget det en gang før i svangerskapet og det gikk fint, så tar sjansen en gang til, så skal jeg prøve å holde meg til babyen er på utsiden av magen
LilleGull *12.03.08* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Greit at det er jul, men kan bli for mye rødt også vet du
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Finnes brun også, men vet ikke hvordan den er ) Neida...det går nok fint å farge håret, men ville gjort det hos frisør, da de produktene er mer skånsomme )
LilleGull *12.03.08* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 Ja, men er så frykteli dyrt hos frisør.... tenkte jeg skulle gå å klippe meg hos frisør åsså farge det selv....farget det hos frisør for ca 3 mnd siden og det kostet meg nesten 800 kr....
zethaline Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Du kan jo bruke glansvask el sånn farge du vasker ut etterhvert.Veldig greit å bruke det nå når du er gravid.... Lykke til;-)
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 jeg bruker fargene fra loreal som heter recital eller no sånn. dem funker fint på¨meg i allefall. blir den fargen det skal. loreal preference er og bra synes jeg... lykke til med hårfargingen =)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 hei ! jeg er selv frisør,(20 år i bransjen) og kan anbelale en minicolor som selges til kunder,den heter colortouch og er amoniakkfri og skånsom,fine glansfulle farver og lett og påføre.Og frisøren kan anbefale en farve som passer deg og ditt hår.Er ikke bestandig så lett å finne ut av selv:) den sitter 1-2 måneder.Min favoritt:) Lykke til!! vennlig hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå