4barns mor Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 En evighet siden sist jeg var innom her. Har jobbet sinnsykt masse i det siste. Har et spørsmål: Skal gifte meg 2 august 2008, og siden sambo er frisk igjen vil vi gjerne begynne på prøvingen. Men hvordan er det å være høygravid den dagen man gifter seg?? Noen med erfaring?
Mininni Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Heihei! Jeg kommer til å være 25 uker når vi gifter oss om kort tid, og formen er finfin. Ikke noe problem å finne kjole heller. Synes dette var et veldig bra tidspunkt. Tror jeg vil anbefale deg å vente såpass lenge at du ikke har kommet helt til 3. trimester før bryllupet - 2. trimester er sjansen mye større for at du er i bra form (også støre sjans for bra form enn i 1. trimester, da var ejg veldig kvalm). Men når det er sagt kjenner jeg noen som giftet seg i uke 32 eller 33, uten at dette var noe som helst problem for henne. Man vet imidlertid aldri hva slags svangerskap man får, så det er jo vanskelig å gi generelle råd. Men rent praktisk sett er det jo en fordel å holde seg utenfor "faresonen" mht fødselen - litt dumt om dere må avlyse hele bryllupet pga at du må en tur til føden
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Så spennende! Jeg var ikke gravid selv da jeg giftet meg, men det var svigerinnen min. Hun gifta seg i august og fødte i november. Det gikk visst kjempefint, eneste minus var at hun var litt kjapp med å kjøpe kjole....og så passet plutselig ikke den når bryllupet nærmet seg, så hun måtte kjøpe ny. Hun grein en skvett der og da, men den nye kjolen var nydelig - og aldri har jeg sett ei vakrere, mer glødende brud!! Lykke til, med både prøving og giftermål=)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 vi skulle gifte oss 30.aug 08 men siden jeg nå er gravid velger vi å utsette det.. vil ikke ta oss vann over hodet og vil fokusere på babyen og sv.skapet og ikke alt annet... giftemål kan man gjøre senere også dessuten vil jeg ikke se ut som en hvalross på bryllupsdagen min.. hehe... vet hvordan jeg så og følte meg forrige gang og vil ikke det skal skje igjen men det er selvsagt smak og behag... men man må huske på at selv om man har termin rundt DEN dagen kan jo mye skje... fødselen kan skje før også..
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Vet ikke hvordan det er å vere så langt på vei når man gifter seg. Selv fant vi ut at jeg var gravid 2 uker før brylluppet og var i brylluppet 6+3 eller no.. Jeg var i fin form da:) Det burde ikke vere noe problem så lenge du ikke Må vere tynn og ha en kjole med liv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå