lenej :o) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 fikk lov av fysioen å skrive babtboka til mini at han no kryp!! for han var sååån flink idag!!! å eg er sååå glad, tenk, mini er en ekte krypende liten gutt !! endelig !!
☆Anonymia☆ Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 åå så herlig ) gleder meg til jeg kan si det samme...selv om det virker som en evighet til..
lenej :o) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 ja, men syns det er gått en evighet da... men han gjorde det IDAG! var hos fysioen idag, på trening, å han har jo bare ålt seg til nå, å IDAG sikkert bare for å imponere.. så la han seg rett på alle 4, å var sååå flink!!! å kjenne eg er sååå stolt!!! men det er ikke inne nnå, så vi må trene ennå mer, å skal tilbake på fredag til fysio igjen, å imens trene hjemme..
juddellihuddelli Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Så kjekt:) får jeg spørre hvor gammel sønnen din er, og om fysioterapauten har noen gode måter å trene dem til å krype?
mayaya Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Hipp hipp hurraaaaa!!!!! ENDELIG har dagn kommet!!!! Så herlig!!!! Og et bilde er kanskje på sin plass?? Flinkeste minien som viser seg fram for fysioen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå