Tøysetipp Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Noen som vet hva det kan komme av? Det virker som om hjertet stopper opp eller slår veldig fort i noen sekunder. Etterpå får jeg ofte en hetetokt. Har ofte hetetokter for tiden. Overgangsalderen som banker på døren?! Halloen lizzm.. Jeg blir bittelitt bekymret for at jeg kan få hjertestans under en håndballkamp eller noe sånt.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 hjertebank kommer av at lukkemuskulaturen ikke funker som den skal og magesyra kommer opp i spiserøret .. har det selv ... ! Dvs at du må være obs på hva du spiser .. kaffe..røyk..sjokolade..osv.. !
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Åå.. Sier du det!.. Hulk hulk den kaffen og røyken.. Ikke rart helsa skranter.
nick39 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Har du sjekket stoffskifte............en av mange symtomer
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Hjertebank slik du beskriver har jeg hatt siden tenårene og masse under svangerskapene mine med påfølgende hetetokter. Men ikke hetetokter ellers da. Du får høre med legen. Med meg er det ingenting galt til tross for hjertebank, har tatt sånn prøve av hjertet og alt (EKG?), og det er kjapt å få undersøkt, tok et kvarter eller noe sånt. Legen min sa det var vanlig å ha litt uten at noe var galt. Håper det er det samme med deg da, altså at ikke noe er galt. Tviler på det er overgangsalder i hvertfall, du er jo ikke så gammel akkurat :-)
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 Nei, det har jeg ikke sjekket. Har i perioder vært plaget av dette. Bestemt for å kontakte lege for så og ikke merke noe til det. Og da går det i glemmeboken..ofte.
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg får høre med ekspertene kanskje.. ja. Tror ikke det feiler meg noe riv ruskende galt, men ubehagelig er det lell.. Overgangsalderen er nok neppe.. nei. he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå