Gå til innhold

Xèr..grrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så drittlei av å være hormonell å bry meg om at eksen min er sint på meg enda fordi jeg flytta fra han for 2,5 år siden..Vi har ei lita tulle sammen, med delt omsorg, og dette fungerer greit så lenge det ikke snakkes om at jeg skal ha ny baby, og har ny samboer..Lille tulla er såpass gammel at hun begynner å stille spmtegn m pappas oppførsel, og nå har jeg bestemt meg for ikke å pynte på sannheten for å redde skinnet hans mer, det får han stå for selv.

Snuppa gleder seg så til å bli storesøster, og er i himmelen over alt hun og den nye babyen skal gjøre, og dette får hun ikke glede seg over til pappaen sin, for han vil ikke høre snakk om det..Og dette blir feil synes jeg, for det er ikke hennes skyld at mamma og pappa ikke er sammen lenger, og da skal ikke hun få lide for det..

Han kan ikke en gang komme inn i gangen å hente henne når hun skal hjem til han, fordi der er min nye sambo, voksne mannen er så jævli barnslig...Jeg blir gaaaaal..Prøver å ta det opp med han, men han nekter å godta hele greia, hva f skal jeg gjøre da..Dette tærer jo på meg og sambos forhold også, for jeg synes det er så slitsomt ovenfor lille jenta mi, og har dårlig sammvittighet hele tiden, for uansett hva jeg gjør er noen sinte på meg..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg litt om når jeg var liten,det som skjer er at det går ut over vesle-tulla deres og at det er henne som blir trist og føler skyld til begge parter,synes du burde ta en ordentlig prat med pappan hennes,og visst han har litt vett i hue så skjønner han at det går ut over hu lille,og sånne ting synes jeg er forferdelig egoistisk av voksne mennesker,men kanskje det dummeste du gjør er å snakke "stygt" om pappan hennes til henne,barn kan bli veldig såra og lei seg av det,og de skjønner mer enn vi aner.

Ønsker deg lykke til og kan tenke meg hvor slitsomt dette må være for deg,for guds skyld,ikke ha dårlig samvittighet ovenfor pappan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...